news-background
news-background

کارگردان John Wick فیلم Shibumi را می‌سازد

«چاد استاهلسکی» که به‌تازگی کارگردانی «جان ویک ۴» (John Wick 4) را آغاز کرده، تهیه‌کننده اقتباس از رمان «شیبومی» (Shibumi) نوشته «تروانیان» برای استودیوی برادران وارنر خواهد بود. این پروژه به واسطه کمپانی فیلمسازی «۸۷الون» استاهلسکی و با همکاری «الکس یانگ» و «جیسون اسپیتس» تولید خواهد شد. در حال حاضر عوامل دیگر فیلم معرفی نشده‌اند اما این احتمال وجود دارد که استاهلسکی بر روی صندلی کارگردانی بنشیند.

رمان «شیبومی» در سال ۱۹۷۹ توسط تروانیان با نام واقعی «رادنی ویلیام ویتاکر» منتشر شد. داستان این کتاب در مورد نزاع میان «کمپانی مادر» که متشکل از کمپانی‌های انرژی است و مخفیانه دنیای غرب را تحت سیطره دارد، و آدمکشی حرفه‌ای به نام «نیکلای هل» است.

منابع نزدیک به استاهلسکی می‌گویند این رمان به‌شدت در نزد فیلمساز محبوب است و او را در نوجوانی تحت تأثیر قرار داده است. هرچند در سال‌های گذشته افراد زیادی به این پروژه نزدیک شدند، اما نویسنده جدیدی استخدام خواهد شد تا فیلمنامه جدیدی به نگارش درآورد.

استاهلسکی جدا از چندگانه «جان ویک» که در اولویت اوست، و «شیبومی»، قرار است ربیوت «های‌لندر» (Highlander) را با بازی «هنری کویل» بسازد. علاوه بر این، استاهلسکی فیلم اکشن «محرمانه» (Classified) را در استودیوی نیولاین و اقتباس از «شبح سوشیما» (Ghost of Tsushima) را در سونی در دست ساخت دارد.

قسمت اول «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ با بودجه‌ ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. استاهلسکی بهار سال گذشته در مصاحبه با «کلایدر» گفت که قسمت چهارم این فیلم احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد. او در همین مصاحبه فاش کرد که فیلمنامه‌ی مصور این قسمت به ۱۰۰ صفحه می‌رسد. اکران «جان ویک ۴» در حال حاضر به ۲۷ می ۲۰۲۲ موکول شده است. تابستان گذشته لاینزگیت تأیید کرد که قسمت پنجم «جان ویک» نیز در حال توسعه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید