news-background
news-background

کارگردان John Wick فیلم اکشن Classified را می‌سازد

استودیوی نیولاین امتیاز پخش فیلم «محرمانه» (Classified) به کارگردانی «چاد استاهلسکی» را به دست آورد. این فیلمساز که کارگردانی «جان ویک» (John Wick) را در کارنامه دارد، با کمپانی «۸۷ایلون اینترتینمنت» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پروژه اکشنی پرهیجان و ترکیبی از «جان سخت» (Die Hard) و «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) توصیف شده است. داستان فیلم در یک مخفی‌گاه سری دولتی روی می‌دهد که دربردارنده‌ی اشیای عتیقه‌ای کشف‌شده در طول جنگ جهانی دوم است که خطرناک‌تر و قدرتمند‌تر از تصورند.

نویسندگی «محرمانه» به «اندرو دویچمن» و‌ «جیسون پاگان» سپرده شده. این دو سابقه‌ی نویسندگی برای «فعالیت فراطبیعی: بعد روح» (Paranormal Activity: The Ghost Dimension) را دارند. استاهلسکی جدا از «جان ویک» در حال توسعه‌ی ریبوت فیلم کالت کلاسیک «های‌لندر» (Highlander) است.

قسمت اول «جان ویک» در سال ۲۰۱۴ با بودجه‌ی ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۸۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. استاهلسکی بهار سال گذشته در مصاحبه با «کلایدر» گفت که قسمت چهارم این فیلم احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش نخواهد شد. او در همین مصاحبه فاش کرد که فیلمنامه‌ی مصور این قسمت به ۱۰۰ صفحه می‌رسد. اکران «جان ویک ۴» در حال حاضر به ۲۷ می ۲۰۲۲ موکول شده است. تابستان گذشته لاینزگیت تأیید کرد که قسمت پنجم «جان ویک» نیز در حال توسعه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید