news-background
news-background

تریلر سریال Chapelwaite با بازی «آدرین برودی»

 

اقتباس تلویزیونی از رمان «جروزلمز لات» (Jerusalem's Lot) «استیون کینگ» در سال ۲۰۱۹ به صورت رسمی تأیید شد، اما علی‌رغم تأخیرهای ناشی از پاندمی ویروس کرونا، شبکه اپیکس سرانجام این پروژه را آماده پخش کرده است. این اقتباس با عنوان «چپلویت» (Chapelwaite) تابستان امسال پخش خواهد شد.

داستان سریال در دهه ۱۸۵۰ روی می‌دهد و شخصیتی به نام «کاپیتان چارلز بون» با بازی «آدرین برودی» را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش در دریا، به همراه سه فرزندش در شهر کوچکی در ایالت مین اقامت می‌گزینند. چارلز به زودی با اسرار شوم خانواده‌اش را کشف می‌کند و برای از میان برداشتن شری که نسل‌ها گریبان‌گیر خانواده بون بوده می‌جنگد.

«امیلی همپشیر»، «ایان هو»، «الگرا فولتن»، «دین آرمسترانگ»، «جنیفر انس»، «مایکل هیو» و «سباستین لابل» از جمله دیگر بازیگران و جیسون و پیتر فیلاردی نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود.

«جیسون فیلاردی» به «ونتی فر» می‌گوید: «من و برادرم در میستیک، کانکتیکات بزرگ شدیم، جایی که یک شهر قدیمی برای شکار دریایی است، و ما همیشه می‌خواستیم داستانی در مورد نیو اینگلند و داستان شکار دریایی روایت کنیم. بنابراین چارلز بون ناخدا در قرن نوزدهم را انتخاب کردیم. همچون بسیاری از دریانوردان آن زمان، بسیاری از آن‌ها در حین سفر در جزایری توقف می‌کردند و عاشق می‌شدند و خانواده تشکیل می‌دادند. ما تمایل داشتیم کودکان را به سریال اضافه کنیم تا نه فقط شخصیت چارلز را غنی‌تر کند، بلکه تهدید بیشتری به داستان بیاورد. وقتی وحشت گریبان‌گیر خانواده شود، کمی ترسناک‌تر است.»

همپشیر پیش‌تر در مورد این سریال گفته بود: «بر اساس داستان کوتاه و پیش‌درآمد «سیلمز لات» (Salem's Lot) است. برایش به‌شدت هیجان‌زده‌ام چون از پوشیدن لباس‌های قدیمی لذت می‌برم.»

برودی برای بازی در فیلم «پیانیست» (The Pianist) به کارگردانی «رومن پولانسکی» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او در چند فیلم به کارگردانی «وس اندرسون» از جمله «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel)، «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantastic Mr. Fox) و اخیراً «گزارش فرانسوی» (The French Dispatch) نقش‌آفرینی کرده و به زودی در درام «بلوند» (Blonde) نت‌فلیکس، مقابل «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» دیده خواهد شد.

«چپلویت» ۲۲ آگست از اپیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید