news-background
news-background

سریال Lovecraft Country در شبکه HBO کنسل شد

یکی از تحسین‌شده‌ترین سریال‌های جدید سال ۲۰۲۰ از سوی شبکه اچ‌بی‌او کنسل شد. این شبکه شنبه این هفته تأیید کرد که فصل دوم سریال «لاوکرفت کانتری» (Lovecraft Country) را به تولید نمی‌رساند.

در بیانیه اچ‌بی‌او آمده است: «ما فصل دوم «لاوکرفت کانتری» را نخواهیم ساخت. از تعهد و هنر بازیگران و عوامل بااستعداد سریال، و «میشا گرین» که این سریال انقلابی را خلق کرد قدردانی می‌کنیم. از هواداران نیز برای همراه شدن با ما تشکر می‌کنیم.»

سریال «لاوکرفت کانتری» عناصر ژانرهای وحشت، فانتزی و علمی-تخیلی را را در هم آمیخت و مشکلات جوامع امروز را به شکل یک درام جذاب به بررسی گذاشت. این مجموعه تابستان گذشته و همزمان با درگذشت «جورج فلوید» پخش شده بود.

اپیزود پایانی فصل اول این سریال با بازی «جورنی اسمالت» و «جاناتان میجورز» ۱.۵ میلیون بیننده در شبکه اچ‌بی‌او داشت و به پربیننده‌ترین اپیزود یک سریال اریجینال در روز اول انتشار از شبکه اچ‌بی‌او مکس تبدیل شد. قسمت اول این مجموعه نیز تا زمان روی ایر رفتن قسمت پایانی در ماه اکتبر سال گذشته به ۱۰ میلیون بیننده نزدیک شد.

این سریال محصول کمپانی‌های «بد ربات» با مدیریت «جی.جی. آبرامز» و «مانکی‌پا» متعلق به «جوردن پیل» است. فصل اول سریال بر اساس کتاب «مت راف» ساخته شد و به همین دلیل تولید فصلی دیگر تضمین شده نبود. شبکه اچ‌بی‌او در سال‌های اخیر سابقه تولید فصل دوم سریال‌هایی که بر اساس یک کتاب ساخته شده و داستان را به صورت کامل روایت کرده‌اند را دارد. «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) بر اساس رمان «لیان موریارتی» ساخته شد و در نهایت سفارش ساخت اپیزودهای جدیدی دریافت کرد.

«کیسی بلویز» مدیر محتوای شبکه‌های اچ‌بی‌او فوریه گذشته گفته بود: «میشا گرین برای فصل اول یک کتاب در اختیار داشت. او و دیگر نویسندگان می‌خواستند مدتی وقفه ایجاد کنند و بر روی اینکه بدون کتاب با این شخصیت‌ها چه باید کرد و چه مسیری را باید پیمود تأمل کنند. همه ما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که او داستانی برای بازگو کردن دارد. در حال حاضر چنین وضعیتی دارد، و بر روی ایده‌هایی کار می‌کند.»

گرین در صفحه توییترش به کنسل شدن سریال واکنش نشان داده و می‌نویسد: «ای کاش می‌توانستیم «لاوکرفت کانتری: برتری‌جویی» (Lovecraft Country: Supremacy) را تقدیم شما کنیم. از همه کسانی که سریال را دیدند و آن را به اشتراک گذاشتند تشکر می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۳۵

درسته که سریالی متوسط بود ولی حیف شد

نمایش اسپویل