زمان مطالعه: ۲ دقیقه
سریال Good Girls پس از چهار فصل کنسل شد
شبکه انبیسی اعلام کرد که فصل پنجم سریال «دختران خوب» (Good Girls) را تولید نمیکند. این سریال درام آخرین علامت سؤال باقی ماندن در میان عناوین تلویزیونی متن-محور شبکه در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بود. این شبکه اخیراً سریالهای «مانیفست» (Manifest) و «پلیلیست فوقالعاده زویی» (Zoey’s Extraordinary Playlist) را نیز کنسل کرده است.
در حال حاضر پنج اپیزود از فصل چهارم «دختران خوب» هنوز روی ایر نرفته است. کریستینا هندریکس»، «رتا»، «می ویتمن» به همراه «رینو ویلسون»، «منی مونتانا»، «لیدیا جوت»، «ایسایا استنارد» و «متیو لیلارد» از جمله بازیگران «دختران خوب» در فصل سوم و «جنا بانز»، «بیل کربز»، «مایکل ویور» و «مارک ویلدینگ» نویسنده و تهیهکنندگان اجرایی سریال بودند.
داستان سریال در مورد سه مادر ساکن در حاشیه شهر است که ناگهان تصمیم میگیرند در زندگی خطر کنند و قدرتشان را بازپس بگیرند. فصل سوم «دختران خوب» به دنبال پاندمی ویروس کرونا کوتاهتر شده بود. این سریال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله به صورت میانگین ۳.۴ میلیون بیننده دارد.
شبکه انبیسی برای فصل تلویزیونی آینده سریال «ما همینیم» (This Is Us) که با فصل ششم به پایان میرسد را نیز از دست خواهد داد. «برکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) دیگر سریال این شبکه است که تابستان امسال باید با فصل هشتم به پایان برسد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
hama
hama
۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۶
کمی فحش لازمە ولی اینجا جاش نیست
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ