news-background
news-background

کارگردانان Bad Boys for Life فیلم Batgirl را برای برادران وارنر می‌سازند

پروژه سینمایی «بت‌گرل» (Batgirl) کارگردانانش را شناخت. «عادل العربی» و «بلال فلاح» کارگردانان فیلم پرفروش «پسران بد برای همیشه» (Bad Boys for Life) با برادران وارنر و دی‌سی به توافق رسیده‌اند تا فیلم بلندی بر اساس شخصیت «باربرا گوردن»، دختر «جیمز گوردن» کمیسر پلیس شهر گاتهام به تولید برسانند.

«کریستینا هادسون» که فیلم «بامبلی» (Bumblebee) را نوشته و برای پروژه‌های سینمایی «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و «فلش» (The Flash) با وارنرها همکاری کرده، فیلمنامه فیلم «بت‌گرل» را برای اچ‌بی‌او مکس می‌نویسد. «کریستین بر» که آماده اکران «کروئلا» (Cruella) دیزنی می‌شود، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

«باربرا گوردن» ساختاریافته‌ترین نسخه شخصیت «بت‌گرل» است که اولین بار به عنوان «بتی کین» در سال ۱۹۶۱ معرفی شد. اما این شخصیت در سال ۱۹۶۷ برای سریال تلویزیونی «بتمن» بازآفرینی شد تا مخاطبین زن را جذب کند. «ایوان کریگ» در آن سریال نقش «بت‌گرل» را بازی کرد و «آلیسیا سیلورستون» در فیلم «بتمن و رابین» (Batman & Robin) به کارگردانی «جول شوماخر» در سال ۱۹۹۷ این نقش را تکرار کرد.

پیش‌تر «جاس ویدن» برای نویسندگی و کارگردانی این پروژه انتخاب شده بود اما این فیلمساز بهار سال ۲۰۱۸ در نگارش نسخه نهایی فیلمنامه به نتیجه نرسید.

العربی و فلاح فیلمسازانی متولد مراکش هستند که سینما را در بلژیک آموخته‌اند. آن‌ها با کارگردانی چند اپیزود از سریال درام جنایی «اسنوفال» (Snowfall) برای شبکه اف‌اکس توانایی‌های خود را آزمودند اما با فیلم «پسران بد برای همیشه» با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لارنس» به شهرت جهانی رسیدند. آن فیلم بهترین نقدهای تاریخ چندگانه «پسران بد» را دریافت کرد و در عین غافلگیری پرفروش‌ترین عنوان سینمایی آمریکایی سال شد.

به دنبال موفیت «پسران بد برای همیشه»، مارول این کارگردانان را برای نویسندگی سریال ابرقهرمانی «خانم مارول» (Ms. Marvel) انتخاب کرد. آن‌ها اپیزودهای اول و آخر فصل اول این سریال که چند هفته قبل فیلمبرداری‌اش به پایان رسید را کارگردانی کردند.

این دو کارگردان در حال فیلمبرداری فیلم درام خانوادگی «یاغی» (Rebel) در مورد یک پسر سیزده ساله‌اند که پدرش را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید