news-background
news-background

سریال Prodigal Son فاکس کنسل شد؛ Grey's Anatomy با «الن پومپئو» برای فصل ۱۸ بازمی‌گردد

شبکه فاکس سریال درام جنایی «پسر ول‌خرج» (دانلود سریال Prodigal Son با لینک مستقیم) را پس از دو فصل کنسل اعلام کرد.

اپیزود پایانی فصل دوم این سریال قرار است ۱۸ می روی ایر برود. منابع نزدیک به فاکس به «ورایتی» می‌گویند شبکه برای کنسل کردن این مجموعه تصمیم دشواری اتخاذ کرده، اما شبکه علت این اقدامش را فقط کاهش بینندگان ذکر کرده است.

«پسر ول‌خرج» داستانی در مورد «مالکم برایت» روایت می‌کند، فرزند یک قاتل زنجیره‌ای که در زمان دستگیری پدرش به پلیس کمک کرد. او که سابقه‌ی همکاری با پلیس FBI را دارد، حالا با مجرمین مصاحبه می‌کند و به پلیس نیویورک یاری می‌رساند. او پس از اینکه با یک قاتل زنجیره‌ای برمی‌خورد که روش‌های پدرش را تقلید می‌کند، پس از سال‌ها باید با پدرش روبرو شود.

«مارتین شین»، «تام پین»، «لو دایمند فیلیپس»، «هاستن سیج»، «بلامی یانگ»، و «فرانک هارتس» بازیگران، و «کریس فدک» و «سم اسکلاور» نویسندگان سریال بودند.

«تام پین» در واکنش به کنسل شدن سریال در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «عجب سفری. بازی در نقش مالکم لذت‌بخش و باعث افتخار بود. بهترین بازیگران شبکه‌های تلویزیونی [ماهواره‌ای] و منحصربه‌فردترین سریال این اواخر بود. کار بزرگی کردیم. از همه کسانی که به همراه ماا از سریال لذت بردند قدردانی می‌کنم. ضمناً قسمت‌های آخر را ببینید! شگفت‌انگیزند.»

شبکه ای‌بی‌سی نیز دوشنبه این هفته اعلام کرد فصل هجدم سریال «آناتومی گری» (Grey's Anatomy) را با «الن پومپئو» به تولید می‌رساند. علاوه بر این، اسپین‌آف «ایستگاه ۱۹» (Station 19) که دومین سریال پربیننده ای‌بی‌سی پس از «آناتومی گری» بود، برای فصل پنجم بازخواهد گشت.

فصل هجدهم «آناتومی گری»، طولانی‌ترین سریال پزشکی تلویزیون آمریکا، فصل پایانی آن نخواهد بود و در مورد آینده سریال متعاقباً تصمیم‌گیری خواهد شد. «کریستا ورناف» خالق دنیای «آناتومی گری» همچنان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و سرپرست نویسندگان دو سریال خواهد بود. استودیوهای دیزنی تله‌ویژن در ماه مارس قراردادی جدید به امضاء رساند. پومپئو نیز که یکی از تهیه‌کنندگان «آناتومی گری» است، پس از مذاکراتی طولانی قراردادی یک ساله با دیزنی منعقد کرد.

در فصل تلویزیونی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ سریال «آناتومی گری» در رتبه اول سریال‌های تلویزیونی حوزه سرگرمی در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله بود و در شبکه ای‌بی‌سی ۸.۳ میلیون بیننده را جذب می‌کرد. بینندگان این سریال با احتساب پلتفرم‌های دیگر به ۱۵.۷ میلیون می‌رسد و نرخ ۶.۱۸ را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید