news-background
news-background

رونمایی از اولین تصاویر «دم غروب، زعفرانیه»

 

هم‌زمان با رونمایی از اولین تصاویر فیلم سینمایی «دم غروب، زعفرانیه» به کارگردانی و نویسندگی محمد خراط‌زاده آستین و به تهیه کنندگی عدنان کاپوسیان، نسخه‌ی نهایی این فیلم تحویل جشنواره‌ی جهانی فجر شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به نقل از مدیر رسانه‌ای پروژه، تصاویر منتشر شده، بازی بازیگران اصلی این فیلم را در سکانس‌های طولانی که تمام آن به صورت سکانس پلان و در شب گرفته شده است، نشان می‌دهد.  سینمایی «دم غروب، زعفرانیه»  یک ملودرام اجتماعی است که به مسئله‌ی اعتیاد می‌پردازد.

از بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند می‌توان از: نازنین کریمی، مهدی زمین‌پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلا‌ نظریان و آیدا رزاق‌زاده، و همچنین حسین عبدالمنافی، رویا بگی، ساره مقدم، محمد رضایی، شروین یاری، فرزانه فرجی، محسن صفری، رزا ماندنی، یاسمین معین، سید مسعود سید حسینی، سیاوش درستکار، ابوالفضل جاهد و عسل غفرانی نام برد. این فیلم در اسفند ۹۹ در سکوت خبری کلید خورد و فیلمبرداری آن تا اول فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید