news-background
news-background

«جیسون استاتهام»: بهتر است مرا به Fast & Furious برگردانند

«جیسون استاتهام» اگرچه نسبتاً دیرهنگام به «سریع و خشمگین» (Fast & Furious) پیوست، اما به‌سرعت به یکی از شخصیت‌های کلیدی این چندگانه بدل شد. «دکارد شا» شخصیت شرور قسمت هفتم فیلم بود اما در دنباله بعدی به جمع قهرمانان اضافه شد، اتفاقی که چندان خوشایند حامیان «عدالت برای هان» (#JusticeForHan) نبود.

تداخل در برنامه‌های فشرده استاتهام و «دووین جانسون موجب شد که این دو نقشی در «سریع و خشمگین ۹» (F9) نداشته باشند و تنها در اسپین‌آف «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) که ۷۵۰ میلیون دلار فروخت بازی کنند. «کلی مک‌کورمیک» تهیه‌کننده چندگانه اخیراً فاش کرده که در حال حاضر دنباله دیگر در دست ساخت نیست. استاتهام نیز به‌تازگی در همین راستا اعلام کرده که منتظر رسیدن فیلمنامه‌های جدید است.

استاتهام به «کلایدر» می‌گوید:‌ «صدها میلیون دلار صرف تولید و بازاریابی فیلم می‌شود، بنابراین باید فیلمنامه خوبی در اختیار داشته باشند. انگیزه ما این است که کاری در این خصوص انجام دهیم؛ اساساً منتظریم در خانه را بزنند.»

پیش‌تر گزارش شده بود که «سریع و خشمگین ۹» آغازگر سه‌گانه پایانی چندگانه است. با توجه به اینکه «جاستین لین» دو قسمت پایانی را کارگردانی خواهد کرد، استاتهام می‌گوید سرنوشت او را از این کارگردان جدا ساخته اما بسیار مشتاق است که دوباره به نقش شا برگردد: «بسیار تمایل دارم که برای آن یکی دو فیلم بعدی بازگردم. اگر در مورد فیلم‌های بعدی حرف بزنم همه‌چیز ویران خواهد شد. اما جاستین لین را می‌شناسم، او را بسیار خوب می‌شناسم، و وقتی نقش کوتاهی در قسمت ششم بازی کردم، بسیار لذت بردم، اما او برای قسمت هفتم و هشتم بازنگشت و این دو قسمت فیلم‌هایی بودند که من در آن‌ها بازی کردم، بنابراین تقدیر ما این است که کار بزرگ‌تری انجام دهیم. همکاری با وین [دیزل] و همه شخصیت‌های دیگر عالی است، دوستان خوبی با آن فیلم پیدا کرده‌ام و عاشق خود چندگانه‌ام. فکر می‌کنم موفقیت جهانی‌اش بی‌علت نیست.»

[حاوی اسپویلر از قسمت ششم]

در صحنه‌های پس از تیتراژ «سریع و خشمگین ۶» فاش شد که شخصیت «دکارد شا» قاتل «هان» در «توکیو دریفت» (Tokyo Drift) بوده است. در «سریع و خشمگین ۷»، او خانه «دامینیک تورتو» با بازی دیزل را منفجر می‌کند اما در «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) به یکی از قهرمانان بدل شده و تحت تعقیب مأموری دولتی با بازی «کرت راسل» است.

استاتهام در مصاحبه دیگری با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید با بازگشت شخصیت «هان»، همان‌گونه که در تریلر اخیر «سریع و خشمگین ۹» فاش شد، امیدوار است که چندگانه بازگردد: «بهتر است مرا برگردانند، برای اینکه باید وضعیت را آرام کنم. اگر [هان] کار ناتمامی داشته باشد با من است.»

«سریع و خشمگین ۹» ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید