news-background
news-background

دومین تریلر رسمی Fast and Furious 9

«شارلیز ترون» و «هلن میرن» برای بازی در نهمین قسمت «سریع و خشمگین» بازگشته‌اند.

 

یونیورسال پیکچرز از دومین تریلر رسمی فیلم «سریع و خشمگین ۹» (F9) رونمایی کرد. این فیلم دنباله‌ای است برای «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. پس از آن فیلم در سال ۲۰۱۹ اسپین‌آف «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) با بازی «جیسون استاتهام» و «دووین جانسون» روی پرده رفته است. این چندگانه که از سال ۲۰۰۱ آغاز شده تا امروز بیش از ۵.۸ میلیارد دلار فروخته است. «سریع و خشن ۹» قرار بود بهار سال ۲۰۲۰ اکران شود اما با بسته شدن سالن‌های سینما انتشار فیلم چند مرتبه به تأخیر افتاد.

دیزل اخیراً اعتراف کرد که ممکن است با قسمت دهم سرانجام به چندگانه‌ی «سریع و خشن» خاتمه دهد. او در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفت که سال‌ها قبل با «پل واکر» فقید در این خصوص مشورت کرده است: «این همیشه چیزی بوده که در موردش بحث کرده‌ایم. حتی در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ مسئله‌ای بود که پل [واکر] و من در موردش حرف می‌زدیم و می‌گفتیم که با قسمت دهم تمامش می‌کنیم. این کار همیشه درست به نظر می‌آمده.» او اضافه می‌کند: «راه بسیار بسیار شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشته‌ایم و همیشه فکر می‌کردیم که با دهمین قسمت به پایان می‌رسد، قسمت نهایی، داستان ما به این سمت پیش می‌رود.»

«میشل رودریگز» سال گذشته در یک مصاحبه‌ی رادیویی فاش کرد که داستان این قسمت از چندگانه به فضا خواهد رفت. در این قسمت سازمان «ایتیون» که شخصیت «سایفر» با بازی «شارلیز ترون» عضوی از آن و شخصیت «بریکستون» را پدید آورده بوده، خطری جدی برای «دام» و «لتی» به شمار می‌رود. با نقش بر آب شدن نقشه‌های این تشکیلات شیطانی به دنبال غلبه دام بر سایفر، ایتیوون به دنبال انتقام است.

بازیگران «اف۹» شامل «وین دیزل»، «شارلیز ترون»، «میشل رودریگز»، «هلن میرن»، «جوردانا بروستر»، «لوداکریس»، «تایریس گیبسون»، «ناتالی امانوئل»، «لوکاس بلک»، «جان سینا»، «مایکل روکر»، «کاردی بی»، «فین کول» می‌شوند و کارگردانی آن بار دیگر به «جاستین لین» سپرده شده است.

یونیورسال مارس گذشته اعلام کرد که قسمت نهم «سریع و خشمگین» را به جای ۲۸ می در تابستان آینده و تاریخ ۲۵ ژوئن اکران می‌کند. تریلرهای «سریع و خشمگین ۹» از یک سال قبل و در دو مسابقه سوپر بول منتشر شده و هر بار در ۲۴ ساعت اول بینندگان زیادی را به سمت خود کشانده. تریلر سوپر بول امسال فیلم رکورد ۴۴.۵ میلیون بیننده را در ۲۴ ساعت اول پس از انتشار ثبت کرده، در حالی که تریلر سال گذشته پس از شش روز به ۴۳۹ میلیون بیننده رسید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید