news-background
news-background

سریال MacGyver با فصل پنجم به پایان می‌رسد؛ سریال انیمیشن Duncanville برای فصل سوم بازمی‌گردد

 

«انگلس مک‌گایور» به زودی آخرین مأموریتش را انجام می‌دهد. شبکه‌ی CBS این هفته اعلام کرد که سریال اکشن و درام «مک‌گایور» (MacGyver) که بازسازی سریالی به همین نام محصول ۱۹۸۵ است را با فصل پنجم به پایان می‌رساند. فصل پنجم و پایانی این سریال ۳۰ آوریل آغاز خواهد شد. در این سریال «لوکاس تیل» نقش یک مأمور مخفی دولتی را بازی می‌کند.

سریال «مک‌گایور» به نویسندگی «مانیکا میسر» به صورت میانگین ۵.۸۵ میلیون بیننده را جذب می‌کرد و نرخ ۰.۷ بیننده را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله به جا می‌گذاشت. پخش این سریال از سپتامبر سال ۲۰۱۶ آغاز شده بود.

دیگر بازیگران سریال «تریستین میز»، «جاستین هایرز»، «مردیث ایتن»، «لوی ترن» و «هنری ایان کاسیک» بودند. «جرج ایدز» یکی از بازیگران اصلی در فصل سوم از سریال جدا شد و شخصیت او در نهایت کشته شد. بنابراین انتظار نمی‌رود که او در فصل پایانی که در حال فیلمبرداری است بازگردد.

«مک‌گایور» به دو سریال طولانی‌تر دیگر شبکه‌ی CBS یعنی درام «ان‌سی‌آی‌اس: نیو ارلئانز» (NCIS: New Orleans) و «مادر» (Mom) می‌پیوندد که این فصل به پایان راه می‌رسند.

سریال انیمیشن کمدی و خانوادگی «دانکنویل» (Duncanville) نیز این هفته از شبکه‌ی فاکس سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد. این سریال با تهیه‌کنندگی «ایمی پولر» و کمپانی «پیپر کایت» او و همسرش «مایک اسکالی» ساخته شده است.

پخش فصل دوم «دانکنویل» قرار است در هفته‌ی پایانی ماه می با دو اپیزود آغاز شود. در این اپیزود «آدام اسکات»، «آبری پلازا»، و «نیک آفرمن» در کنار پولر و «رشیدا جونز» همبازیان سابقشان در «پارک‌ها و تفریحگاه‌ها» (Parks and Recreation) صداپیشگی خواهند کرد.

داستان سریال «دانکنویل» در مورد پسری ۱۵ ساله با بازی «ایمی پولر» است و زندگی خیالی پیرامونش است. او در خیال خود پول، آزادی، ماشین، و دختران را تصور می‌کند اما واقعیت بی‌پولی، رانندگی به همراه مادرش و مراقبت از خواهر کوچک‌ترش است. او پسری استثنایی نیست، اما قدرت خیال‌پردازی او بسیار زیاد است. پولر در نقش آنی، مادر دانکن نیز صداپیشگی می‌کند.

فاکس اخیراً سفارش ساخت دو فصل جدید برای انیمیشن «سیمپسون‌ها» (The Simpsons)، و انیمشن‌های «مرد خانواده» (Family Guy) و «برگر باب» (Bob's Burgers) را نیز صادر کرده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید