news-background
news-background

فصل دوم Mr. Mayor و فصل پنجم Snowfall ساخته می‌شود؛ تاریخ پخش فصل سوم و پایانی The Kominsky Method

شبکه‌ی NBC سفارش ساخت فصل دوم سریال کمدی «آقای شهردار» (Mr Mayor) را صادر کرد. تولید این سریال به تهیه‌کنندگی «تینا فی» و «رابرت کارلاک» سال گذشته گرفتار پاندمی شد و به جای ۱۳ قسمت در ۹ قسمت ساخته شد و ۷ ژانویه روی ایر رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این سریال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نرخ بیننده ۳.۷ را ثبت کرده و در مجموع ۱۶ میلیون بیننده داشته است. «آقای شهردار» اولین سریال کمدی NBC است که در این فصل سفارش ساخت فصل جدیدی دریافت می‌کند. سریال‌های «سوپراستور» (Superstore) و «بروکلین نه-نه» (Brooklyn Nine-Nine) با فصل‌های جدیدشان به اتمام می‌رسند.

داستان «آقای شهردار» در مورد یک تاجر بازنشسته با بازی «تد دانسون» است که تلاش می‌کند به عنوان شهردار لس‌آنجلس برگزیده شود و ثابت کند هنوز حرف‌هایی برای گفتن دارد. او وقتی به پیروزی می‌رسد، باید مواضعش را مشخص کند، بزرگ‌ترین منتقدش با بازی «هالی هانتر» را راضی نگه دارد، و ارتباطش را با دختر نوجوانش حفظ کند. دیگر بازیگران سریال «ولا لاول»، «مایک کابلون»، «کایلا کندی»، و «بابی موینیهان» خواهند بود. «آقای شهردار» محصول استودیوی یونیورسال است و علاوه بر فی و کارلاک، «جف ریچموند» و «دیوید ماینر» تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

هفته‌ی گذشته شبکه‌ی FX سفارش ساخت فصل پنجم سریال «بارش برف» (Snowfall) را صادر کرد. تاکنون سه اپیزود از فصل چهارم این مجموعه روی ایر رفته است.

این درام جنایی به تهیه‌کنندگی «جان سینگلتون»، «اریک آمادیو» و «دیو اندرون» به صورت میانگین در تمامی پلتفرم‌ها ۵.۱ میلیون بیننده را جذب می‌کند. داستان سریال در دهه‌ی ۱۹۸۰ لس‌آنجلس روی می‌دهد. در حالی که تقاضا برای کوکایین بسیار افزایش پیدا کرده، دلالان مواد به رهبری «فرانکلین سینت» با بازی «دیمسن ادریس» به‌شدت منتفع شده اما به‌خوبی از تأثیر اعتیاد بر افراد آگاه است.

اپیزود پایانی فصل چهارم سریال با بازی ادریس، «کارتر هادسون»، «سرخیو پریس-منچتا»، «امین جوزف» و «انجلا لوئیس» ۲۱ آوریل روی ایر می‌رود.

در طول هفته‌ی گذشته نت‌فلیکس تاریخ پخش فصل سوم و پایانی «متد کامینسکی» (The Kominsky Method) را جمعه ۲۸ می آینده اعلام کرد. این شبکه اولین تصاویر از فصل سوم این مجموعه‌ی تلویزیونی برنده‌ی گلدن گلوب را نیز منتشر کرده است.

داستان «متد کامینسکی» به نویسندگی «چاک لوری» برنده‌ی امی در مورد یک بازیگر بازنشسته به نام «سندی کامینسکی» با بازی «مایکل داگلاس» که به آموزش بازیگری روی آورده و ایجینت و دوستش «نورمن نیولندر» با بازی «آلن آرکین» است. در فصل دوم، آن‌ها در لس‌آنجلس با چالش‌های جدیدی مواجه شدند – کامینسکی با مشکلات جسمانی دست به گریبان است و باید با دوست پسر جدید دختر کنار بیاید. دیگر بازیگران سریال «پل رایزر»، «جین سیمور»، «سارا بیکر»، «نانسی تراویس» و «لیسا ادلستین» بودند. لوری، داگلاس و «ال هیگینز» تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند.

داگلاس برای بازی در این نقش برنده‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال‌های کمدی یا موزیکال شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید