news-background
news-background

سقوط بینندگان «گلدن گلوب» ۲۰۲۱ تا پایین‌ترین حد تاریخ خود

گلدن گلوب هفتاد و هشتم یکشنبه شب این هفته در نیویورک با «تینا فی» و در لس‌آنجلس با «ایمی پولر» و چندین اهداکننده‌ی جایزه پس از دو ماه تأخیر نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد، اما آمار بینندگان مراسمی که از NBC روی ایر رفت از ناکامی تهیه‌کنندگان حکایت می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آمار اولیه بینندگان مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۱ که از سوی نیلسن منتشر شده، نشان می دهد که بینندگان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده‌اند. یکی از عوامل این شکست انتقادهای شدید صورت گرفته علیه «اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوودن (HFPA) پیرامون عدم وجود رأی‌دهنده آفریقایی تبار در میان ۸۷ عضو آن ذکر شده است.

مراسم امسال در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله نرخ ۱.۲ را به جا گذاشته و حدود ۵.۴ میلیون بیننده داشته است. این رقم نسبت به مراسم سال گذشته با اجرای «ریکی جرویز» تا ۶۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مراسم سال ۲۰۲۰ با نرخ ۴.۷ در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله حدود ۱۸.۳ میلیون بیننده داشت. چهارمین اجرای پولر و فی در گلدن گلوب نسبت به اجراهای قبلی آن‌ها نیز با کاهش بیننده مواجه شده است. در مراسمی که این دو در سال ۲۰۱۵ میزبانی کردند بینندگان ۱۱ درصد کاهش داشتند. شبکه‌ی CBS یکشنبه شب با سریال‌های «ایکوالایزر» (The Equalizer) ۷.۵ و با «ان‌سی‌آی‌اس: ال‌ای» (NCIS: LA) ۵.۷ میلیون بیننده را جذب کرد و موفق‌تر از گلدن گلوب بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۳۰

ک* و شعر ک میگن یعنی این. هنر سینما خیلی وقته مرده و جوایز دیگه هیچ اعتباری ندارن حالا بشینین هی بحث کنین ک حق فلانی بود ک ببره حق اون یکی بود نه جانم این درخت رو کرم خورده، ب تنها چیزی ک بها داده نمیشه هنره همه جوایز همین شدن بعد از اون جنبش ها و اون کمپین ها، رسمن همه چی ب فاک رفت تنها جایزه ای ک ی ذره هنوز بین هنر دوستا اعتبار داره، اسکاره اونم ب خاطر مراسم پارسال ک همه چی ب حق بود، وگرنه اگر ۲۰۱۹ هم فیلما چرت و پرت بودن، اسکارم دیگه ماهیت خودش رو از دست میداد

نمایش اسپویل