news-background
news-background

اولین تصاویر از «گری اولدمن» و «ایوانجلین لیلی» در فیلم Crisis

در حالی که به نظر می‌آمد «منک» (Mank) تنها فیلم مدعی اسکار «گری اولدمن» برای امسال است، دومین درام مدعی کسب جایزه‌ی او تحت عنوان «بحران» (Crisis) آماده‌ نمایش شد. اولین تصاویر از این درام با موضوع اعتیاد به اپیوئید به تازگی منتشر شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بحران» توسط استودیوی پخش‌کننده‌ی «کوییور» در ماه فوریه آینده اکران خواهد شد. نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی به «نیکلاس جارکی» سپرده شده تا او بحران مواد افیونی را بکاود. «گری اولدمن»، «ایوانجلین لیلی» و «آرمی همر» از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود که با خطوط داستانی مختلف، تمامی جنبه‌های این معضل را بررسی می‌کند.

«گرگ کینیر»، «میشل رودریگز»، «لوک اوانز»، «لیلی رز دپ»، «دوک نیکلسون»، «ورونیکا فرس» و «مارتین داناوان» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «بحران» اولین فیلم بلند جارکی پس از نزدیک به یک دهه است.

«بحران» قرار است ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران شود و ۵ مارس به پلتفرم‌های دیجیتال برود. با توجه به تغییر قوانین اسکار، این فیلم امکان رقابت در اسکار ۲۰۲۱ را خواهد داشت و اولدمن حتی ممکن است دو نامزدی را کسب کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید