news-background
news-background

«لیلی راینهارت»: دوجنس‌گرایی یک دوره گذرنده نیست

«لیلی راینهارت» بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در سریال «ریوردیل» (دانلود سریال Riverdale با لینک مستقیم) شناخته می‌شود، و به تازگی در فیلم «قلب‌های شیمیایی» (دانلود فیلم Chemical Hearts با لینک مستقیم) آمازون ظاهر شده، می‌گوید اغلب می‌شنود که مردم به او می‌گویند «دوجنس‌گرایی یک دوره و فاز است.»

راینهارت که در ماه ژوئن اعلام کرد دوجنس‌گراست، از اینکه دیزنی در سریال انیمیشن «خانه جغد» (دانلود سریال The Owl House با لینک مستقیم) اولین شخصیت اول دوجنس‌گرای تاریخ خود را معرفی کرده خوشحال است و می‌گوید: «به من گفته‌اند «بزرگ که شوی فراموشش می‌کنی» اما می‌دانم که حقیقت ندارد.»

او اضافه می‌کند:‌ «فکر می‌کنم اهمیت دارد که بیشتر آن را عادی‌سازی کنیم، چرا که سینما و تلویزیون شخصیت‌ها معمولاً یا همجنس‌گرا یا دگرجنس‌گرا هستند، و شخصیت‌های دوجنس‌گرای زیادی وجود ندارد – اما باید عادی‌سازی شود. افراد دوجنس‌گرای بسیاری وجود دارند، از جمله خود من.»

راینهارت در فیلم جدید «قلب‌های شیمیایی» آمازون نقش دختر نوجوانی به نام «گریس» را بازی می‌کند که دوجنسه می‌پوشد و با عصا راه می‌رود. او قلب «هنری» با بازی «آستین آبرامز» را تسخیر می‌کند اما هنری کشف می‌کند که گریس زیر بار اندوه خم شده. این فیلم بر اساس یک رمان نوجوانانه‌ی پرفروش به نام «قلب‌های شیمیایی ما» نوشته‌ی «کریستال ساترلند» ساخته شده اما راینهارت که تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز بوده معتقد است که مخاطبین تنها با یک فیلم رمانتیک نوجوانانه مواجه نیستند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

راینهارت که پس از موفقیت در «ریوردیل» در فیلم «اغواگران» (دانلود فیلم Hustlers با لینک مستقیم) ظاهر شد، می‌گوید: «در این مقطع سعی می‌کنم نقش‌های نوجوانانه‌ی زیادی بازی نکنم. می‌خواهم نقشی بازی کنم که از نظر هنری با «ریوردیل» متفاوت باشد، بنابراین نقش نوجوانه‌ی دیگری کمی مرا مشوش می‌کند. اما وقتی به این داستان برخوردم، فکر کردم که آن شخصیت‌ها[ی نوجوان] می‌توانند در هر موقعیتی باشند، نه فقط در دبیرستان.»

او معتقد است که نمایش دل‌شکستگی از زاویه‌ی دید یک شخصیت مرد نیز اهمیت دارد: «زیرا معمولاً شخصیت دختر و دل‌شکستگی او دنبال شده است. اما این داستان از زاویه‌ی دید یک شخصیت مرد نوشته شده، او می‌کوشد توجه‌ دختر را جلب کند و او را بشناسد. مسئله‌ای است که بسیاری در فیلم‌های نوجوانانه مغفول گذاشته‌اند.»

«قلب‌های شیمیایی» ۲۱ آگست (۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹) از آمازون پرایم ویدیو منتشر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۶ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۵۹

یکی دیگه از مشکلات جهان حل شد

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۰۰

?

نمایش اسپویل
۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۳۵

خوار و مادر آزادی فکر :/

نمایش اسپویل