news-background
news-background

«آنتونیو باندراس» در روز تولد ۶۰ سالگی خود: به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام

«آنتونیو باندراس» ستاره‌ی فیلم «رنج و شکوه» (دانلود فیلم Pain & Glory با لینک مستقیم) دوشنبه ۱۰ آگست، همزمان با شصتمین سالگرد تولدش فاش کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. باندراس در صفحه‌ی توئیترش به زبان اسپانیایی نوشت: «امروز ۱۰ آگست می‌خواهم به شکل عمومی اعلام کنم که در حالی مجبور به برگزاری جشن تولد در قرنطینه هستم که تست بیماری کووید-۱۹ من مثبت شده است.»

باندراس ادامه می‌دهد: «مایلم اضافه کنم که حالم نسبتاً خوب است، و فقط کمی بیش از معمول احساس خستگی می‌کنم، و اطمینان دارم که با پیروی از دستور پزشک هر چه زودتر بهبود پیدا خواهم کرد، تا بر این دوره‌ی ابتلا که من و بسیاری از افراد در سراسر دنیا را درگیر کرده غلبه کنم.»

او در پایان اضافه می‌کند:‌ «از فرصت قرنطینه برای خواندن، نوشتن، و استراحت کردن استفاده خواهم کرد و برای برنامه‌ریزی و معنا بخشیدن به شصتمین سال زندگی‌ام که پر از شور و نشاط به آن رسیده‌ام. همگی شما را در آغوش می‌گیرم.»

«سانتی رودریگز» کمدین اسپانیایی در واکنش به این توئیت می‌نویسد: «آنتونیوی عزیز، برای تو آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم و حتی اگر برگزاری جشن در بهترین شرایط میسر نیست، امیدوارم که بهترین روز تولدت را سپری کنی.»

باندراس به خاطر بازی در فیلم‌هایی چون «نقاب زورو» (دانلود فیلم The Mask of Zorro با لینک مستقیم)، «روزی روزگاری در مکزیک» (دانلود فیلم Once Upon a Time In Mexico با لینک مستقیم) شناخته می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

او دومین نامزدی اسکارش را با فیلم «رنج و شکوه» ساخته‌ی «پدرو آلمودوار» کسب کرد. باندراس قرار است به زودی در فیلم‌های «آنچارتد» (دانلود فیلم Uncharted با لینک مستقیم)، «رقابت رسمی» (Official Competition) و «بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman's Wife's Bodyguard) ظاهر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۴۱

روزی روزگاری در مکزیک نه هالیوود

نمایش اسپویل