news-background
news-background

«آنتونیو باندراس» در فیلم Uncharted با «تام هالند» همبازی شد

«آنتونیو باندراس» که به تازگی برای فیلم «درد و شکوه» (دانلود فیلم Pain and Glory با لینک مستقیم) نامزد اسکار شده در فیلم «آنچارتد» (Uncharted) استودیوی سونی با «تام هالند» و «مارک والبرگ» همبازی شد. «سوفیا الی» و «تاتی گابریل» بازیگر سریال «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» (Chilling Adventures of Sabrina) نیز به اقتباس سینمایی از بازی محبوب ویدیویی پیوسته‌اند.

«روبن فلایشر» که سابقه‌ی کارگردانی «ونوم» (Venom) را دارد بر روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهد نشست و پس از آنکه در ماه ژانویه گزارش شده بود گزینه‌ی اول استودیو است، با سونی به توافق رسیده. توسعه‌ی این پروژه از مدت‌ها قبل آغاز شده و قرار است داستان «نیتان درک» روایت شود، جوینده‌ی گنجی که به سراسر دنیا سفر می‌کند تا از اسرار تاریخی مرموز پرده بردارد. هنوز در مورد نقش‌ باندراس، الی و گابریل در فیلم اطلاعاتی منتشر نشده است.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

باندراس به تازگی در فیلم «درد و شکوه» به کارگردانی «پدرو آلمودوار» ظاهر شده و در فیلم‌های «لاندرومات» (The Laundromat) به کارگردانی «استیون سودربرگ» نقش‌آفرینی کرده است. او در سال‌های گذشته با فیلم‌های «دسپرادو» (Desperado)، «روزی روزگاری در مکزیک» (Once Upon a Time in Mexico)، «ماسک زورو» (The Mask of Zorro) و «افسانه‌ی زورو» (The Legend of Zorro) با استودیوی سونی همکاری کرده بود. باندراس اولین فیلم خود در مقام کارگردان را «دیوانه در آلاباما» (Crazy in Alabama) نامید. او به زودی در دنباله‌ی «بادیگارد همسر آدمکش» (The Hitman’s Wife’s Bodyguard) در مقابل «رایان رینولدز» و «ساموئل ال. جکسون» قرار می‌گیرد و در حال حاضر مشغول فیلمبردرای «رقابت رسمی» (Competencia Oficial) به همراه «پنه‌لوپه کروز» است.

«آرت مارکام» و «مت هالووی» فیلمنامه‌ی این پروژه را به نگارش درآورده‌اند. سونی «آنچارتد» را ۵ مارس سال ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید