news-background
news-background

فصل دوم سریال Gangs of London ساخته می‌شود

شبکه‌‌ی Sky بریتانیا اعلام کرد که فصل دوم سریال درام جنایی «دار و دسته‌ لندن» (دانلود سریال Gangs of London با لینک مستقیم) را با همکاری AMC به تولید می‌رساند. فصل اول این سریال که در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شده بود نیز پاییز آینده از طریق شبکه‌ی AMC برای مخاطبین آمریکایی منتشر خواهد شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

رویدادهای سریال در یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین و چندفرهنگی‌ترین شهرهای دنیا می‌گذرد و داستان شهری را بازگو می کند که نزاع دار و دسته‌ها بر سر قدرت آن را از هم گسسته است. بازیگران سریال شامل «جو کول»، «سوپ دیریسو»، «نرگس رشیدی» بازیگر ایرانی-آلمانی، «کام مینی»، «لوسین مساماتی»، «میشل فرلی»، «پاپا اسیدو» و «پیپا بنت وارنر» می‌شوند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دن مک‌درمات» مدیر برنامه‌های اریجینال شبکه‌ی AMC می‌گوید: ««دار و دسته لندن» یک ماجراجویی هیجان‌انگیز سینمایی است که با بازیگران درخشان، درام عالی و داستان‌های حماسی، تلویزیون را فروزان می‌کند. بسیار هیجان‌زده‌ایم که با این سریال جنایی پرسروصدا،‌ ضربان قلب مخاطبین‌مان را بالا ببریم.»

«گرت اوانز» نویسنده و «کورین هاردی» کارگردان سریال در مصاحبه با «مترو» می‌گویند برای فصل دوم «برنامه‌های بزرگی» دارند. خشونت فصل او تاحدی بود که بعضی از هواداران نگران بودند فصل دومی در کار نباشد زیرا شخصیت زنده‌ای باقی نخواهد ماند. برخی دیگر از مخاطبین نیز از غیبت غیرمنطقی و غیرواقعی پلیس در صحنه‌های اکشن و درگیری‌ها انتقاد کرده بودند.

فصل اول «دار و دسته لندن» آوریل گذشته از شبکه‌ی Sky Atlantic پخش شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید