زمان مطالعه: ۲ دقیقه
سریال اسرائیلی Tehran از اپل تیوی+ پخش میشود
سریال اسرائیلی «تهران» که یک عنوان جاسوسی است توسط اپل پخش خواهد شد.
اپل سریال درام جاسوسی «تهران» به نویسندگی «موشه زوندر» را پخش میکند. اپل تیوی+ به عنوان تهیهکننده با استودیوهای سینهفلیکس رایتس و شبکهی اسرائیلی Kan 11 همکاری خواهد کرد. اپل طبق این قرارداد سریال را به صورت انحصاری در تمامی مناطق پخش میکند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.
«تهران» داستانی در مورد یک مأمور موساد روایت میکند که باید مأموریت خطرناکی در شهر تهران انجام دهد. «نیو سلطان»، «نوید نگهبان»، «شروین آلنبی»، «لیراز چرهی»، و «شان توب» از جمله بازیگران این مجموعه خواهند بود. «موشه زوندر» که سریال «فوضی» (دانلود سریال Fauda با لینک مستقیم) را در کارنامه دارد، به همراه «دینا ایدن» و «موار کوئن» نویسندگان سریال بودهاند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.
این سریال به دیگر پروژههای اریجینال و بینالمللی اپل از جمله «اربابان آسمان» (Masters of the Air)، «شک» (Suspicion) بر اساس یک سریال اسرائیلی، «پاچینکو» (Pachinko) و «شانتارام» (Shantaram) میپیوندد.
شبکههای آمریکایی اخیراً به خریداری سریالهای درام بینالمللی از پیش ساخته شده گرایش پیدا کردهاند. با توجه به تعطیلی استودیوهای فیلمسازی هالیوود به دنبال شیوع ویروس کرونا، خریداری عناوین بینالمللی یکی از روشهای روشن نگهداشتن چراغ پخش سریالهای اریجینال است.
تاریخ پخش «تهران» از اپل تیوی+ هنوز مشخص نیست.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
SinaMobasheri
SinaMobasheri
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۸
این سریال شر میشه :))))
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
arminrahimi
arminrahimi
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۹
اخه چراغ اپل تی وی قبل کرونا هم روشن نبود فکر کنم الان منم یه سریال بسازم اپل تی وی پخش کنه از بس هیچی ندارن
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
esmaaiel
esmaaiel
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۴
لابد مثل آرگو شخصیت سریال بجای سلام میگه خدافظ به جای خدافظ میگه سلام! یا میان دور میدون آزادی کلّی ساختمون میزارن :))))))
baraty.milad
baraty.milad
koloch
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ۱۴:۲۲
اونم میتونه تصاویر ارشیوی باشه
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
koloch
koloch
Dark_lord77
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ۲۳:۴۳
فقط بخش های از فیلم واقعا توی ایران گرفته شده که بازیگر توی کادر نیست ، مثل موقع هایی که خیابون و ساختمان و اینا رو نشون میده ، بقیه تو یونان ساخته شده
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
pfarhadian16
pfarhadian16
Dark_lord77
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۳۳
داداش یه چی گفتی پرای یه مملکت ریختا ((: نکنه انقلاب شده که یه سریال اسرائیلی تو ایران فیلمبرداری شده ؟ (((((((((((((:
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
esmaaiel
esmaaiel
Dark_lord77
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۴۵
توهم زدی داداش؟ چی چی تو ایران فیلمبرداری شده! فکر هم چیز خوبیه. همش vfx و دکوره
۲
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
room2170
room2170
Dark_lord77
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۰
در تهران نه. در یونان فیلمبرداری شده و بله به زبان فارسی صحبت میکنند.
۱
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Dark_lord77
Dark_lord77
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۴۷
بخش زیادی از این سریال در خود ایران فیلمبرداری شده و بیشتر فیلم به زبان فارسی است.
۰
۲
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ