news-background
news-background

برادران وارنر در واکنش به قتل «جورج فلوید» فیلم Just Mercy را رایگان پخش می‌کند

در این درام حقوقی «مایکل بی. جوردن» در نقش «برایان استیونسون» بنیان‌گذار «طرح عدالت برابر» بازی کرده است.

استودییو برادران وارنر اعلام کرد که در واکنش به قتل «جورج فلوید»، در طول ماه ژوئن درام حقوقی «عفو منصفانه» (دانلود فیلم Just Mercy با لینک مستقیم) را در پلتفرم‌های آمازون و آیتونز به صورت رایگان منتشر خواهد کرد. در حالی که اعتراضات در آمریکا همچنان ادامه دارد، وارنرها امیدوارند که فیلم درام اخیر «مایکل بی. جوردن» به عنوان ابزاری آموزشی استفاده شود تا افرادی که تمایل دارند در مورد تبعیض نژادی سیستمی در جامعه‌ی آمریکا بیشتر بدانند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

در بیانیه‌ی برادران وارنر آمده‌ است: «ما به قدرت داستان‌گویی باور داریم. فیلم «عفو منصفانه» که براساس زندگی فعال حقوق شهروندی «برایان استیونسون» ساخته شده، یکی از منابعی است که ما می‌توانیم فروتنانه برای آن‌هایی که علاقه‌مندند بیشتر در مورد تبعیض نژادی سیستمی که جامعه‌ی ما را آلوده ساخته ارائه کنیم. در ماه ژوئن، فیلم «عفو منصفانه» در پلتفرم‌های دیجیتال ایالات متحده به صورت رایگان اجاره داده خواهد شد.»

برادران وارنر در ادامه‌ می‌گوید: «برای اینکه بتوانید به شکل فعال بخشی از تغییری باشید که کشور ما سخت به دنبال آن است، شما را تشویق می‌کنیم که بیشتر در مورد گذشته و بی‌عدالتی‌های بی‌شماری که ما را امروز به اینجا رسانده بدانید. از هنرمندان، نویسندگان و وکلایی که در تولید این فیلم همکاری کردند قدردانی می‌کنیم. این فیلم را به همراه دوستان و خویشان و نزدیکان خود ببینید.»

برادران وارنر این فیلم را کریسمس گذشته در آمریکا اکران کرد در حالی که پیش از آن اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تورنتو روی پرده رفته بود. «مایکل بی. جوردن» در این فیلم نقش وکیل مدافعی به نام «برایان استیونسون» را بازی می‌کند که باید یک مرد آفریقایی تبار را از اتهام قتل تبرئه کند. «جیمی فاکس» و «بری لارسن» دیگر بازیگران این فیلم بودند و «دستین دنیل کرتون» آن را کارگردانی کرد. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«عفو منصفانه» نزدیک به ۵۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و برای فاکس نامزدی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را از طرف جوایز صنف بازیگران به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید