news-background
news-background

آیا پس از Justice League کات کارگردان Suicide Squad و Ghostbusters هم منتشر می‌شوند؟

هفته‌ی گذشته سرانجام تأیید شد که «کات اسنایدر» از فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) واقعی است و سال آینده توسط برادران وارنر از طریق HBO Max منتشر خواهد شد. حالا که هواداران احساس کرده‌اند قدرتی مانند ابرقهرمانان دارند، کمپین دیگری برای انتشار کات کارگردان «جوخه‌ی انتحار» (دانلود فیلم Suicide Squad با لینک مستقیم) ساخته‌ی «دیوید آیر» به راه انداخته‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پس از تأیید وجود نسخه‌ی کارگردان «لیگ عدالت»، هواداران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #ReleaseTheAyerCut از برادران وارنر و ای‌تی‌اندتی کمپانی مادر استودیو درخواست کردند که کات «دیوید آیر» از «جوخه‌ی انتحار» را هم مانند «لیگ عدالت» در شبکه‌ی HBO Max عرضه کنند. صفحه‌ی توئیتر رسمی ای‌تی‌اند‌تی به این درخواست‌ها واکنش نشان داده و نوشته است: «هر چیزی ممکن است. تنها کمی جادو لازم دارد.»

درخواست‌ها در حالی شکل گرفت که «دیوید آیر» با ارسال توئیت‌هایی از تمایل خود برای انتشار نسخه‌ی اریجینال «جوخه‌ی انتحار» گفت. بلافاصله پس از تأیید عرضه‌ی کات اسنایدر، آیر توئیت‌های مرموزی در مورد «جوخه‌ی انتحار» ارسال کرد و گفت که احتمال عرضه شدن نسخه‌ی او هم وجود دارد. او در پاسخ به یکی از هواداران که پرسیده بود برای انتشار «جوخه‌ی انتحار دیوید آیر» در HBO Max چه کاری باید کرد می‌گوید: «تصمیمش با من نیست و مالکیت حقوقی این برند در اختیار من نیست. من به برادران وارنر علاقه‌ی زیادی دارم – استودیوی همیشگی من بوده و من از مسیری که برای دنیای سینمایی دی‌سی در پیش گرفته‌اند احترام قائلم و از آن حمایت می‌کنم. کات کارگردان «جوخه‌ی انتحار» ممکن است در حد یک شایعه باقی بماند و من مشکلی با این مسئله ندارم.»

«کات اسنایدر» برای عرضه در شبکه‌ی استریمینگ جدید HBO Max به نوشته‌ی «هالیوود ریپورتر» بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت چرا که جلوه‌های ویژه باید به فیلم اضافه شوند. اما کات کارگردان «جوخه‌ی انتحار» مراحل را سریع‌تر پشت سر خواهد گذاشت به این علت که فیلمساز فیلم مورد نظرش را ساخته و تنها در مرحله‌ی تدوین تغییرات زیادی اعمال شده. فیلم آیر اگرچه در بازارهای جهانی پرفروش شد اما منتقدین به شدت آن را به دلایل مختلف نکوهش کردند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«پل فیگ» کارگردان ریبوت «شکارچیان روح» (دانلود فیلم Ghostbusters با لینک مستقیم) نیز پس از تأیید وجود «کات اسنایدر» اعلام کرد که کات سه ساعته‌ی فیلمش موجود است. با این حال با توجه به اینکه او کارگردان فیلم‌های طنز است و از هشتگ #FeygerCut استفاده کرده، هنوز مشخص نیست که او در این باره چقدر جدی است.

«شکارچیان روح» فیگ با اینکه از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۴ درصد دریافت کرده بود، تنها ۲۲۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم با بودجه‌ی ۱۴۴ میلیون دلاری به تولید رسید و انتظارات استودیو را برآورده نکرد.

پیش‌درآمد لایو-اکشن فیلم‌های اریجینال «شکارچیان روح» تحت عنوان «شکارچیان روح: آخرت» (دانلود فیلم Ghostbusters: Afterlife با لینک مستقیم) قررا بود تابستان امسال اکران شود اما به دنبال پامندمی ویروس کرونا به تعویق افتاد.

علاوه بر این هواداران «دردیول» (دانلود سریال Daredevil با لینک مستقیم) هم پس از به نتیجه رسیدن کمپین «کات اسنایدر» دوباره برای نجات سریال امیدوار شدند. آن‌ها اواخر سال ۲۰۱۸ وقتی که نت‌فلیکس «دردیول» را پس از سه فصل کنسل اعلام کرد جهنمی به پا کردند. اما اکنون با نزدیک شدن به قانون منع تولید ادامه‌ی سریال تا دو سال توسط شبکه‌های دیگر، هواداران امیدوارند که «کات اسنایدر» نشانه‌ای برای تحقق رؤیای‌شان باشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید