news-background
news-background

کات «زک اسنایدر» برای Justice League سرانجام از HBO Max منتشر می‌شود

شبکه‌ی HBO Max تاریخ پخش کات کارگردان «لینگ عدالت» در سال ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است.

کات «زک اسنایدر» برای فیلم «لیگ عدالت» (دانلود فیلم Justice League با لینک مستقیم) در سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی HBO Max پخش می‌شود. این شبکه‌ی استریمینگ جدید ساعاتی پیش تأیید کرد که ادعای کارگردان در شبکه‌های اجتماعی در مورد وجود این کات و برنامه‌ی برادران وارنر برای انتشارش صحت دارد. «زک اسنایدر» فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» را کارگردانی کرده اما در مرحله‌ی پس از تولید به علت خودکشی دخترش از پروژه جدا شد. استودیوی برادران وارنر سپس «جاس ویدن» را جایگزین او کرد. ویدن بر فیلمبرداری مجدد صحنه‌ها نظارت کرد و در نهایت لحن فیلم اسنایدر را تغییر داد. «لیگ عدالت» ویدن نه با استقبال منتقدین مواجه شد و نه در پاییز سال ۲۰۱۷ موفقیتی در بازارهای جهانی کسب کرد و به این ترتیب هواداران به استودیوی برادران وارنر اصرار کردند که کات اسنایدر را عرضه کند. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسنایدر با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید: «می‌خواهم از HBO Max و برادران وارنر قدردانی کنم که با این اقدام جسورانه حمایت خود از هنرمندان و درک نگاه هنری آنان را نشان دادند. به ویژه همه‌ی شما قدردانی می‌کنم که در جنبش اسنایدرکات مشارکت کردید تا انتشار آن به حقیقت بپیوندد.»

«رابرت گرین‌بلات» مدیر وارنر میدیا اینترتینمنت اضافه می‌کند: «از ۱۴ ماه قبل وقتی به این سمت نائل شدم، شعار #کات‌اسنایدر‌رامنتشر‌کنید بحث روزانه‌ی دفاتر و صندوق پیام‌های ما بوده است. هواداران درخواست کردند و ما هیجان‌زده‌ایم که سرانجام به درخواست‌شان پاسخ می‌دهیم. در نهایت، این هوادارانند که اهمیت دارند و ما خوشحالیم که می‌توانیم نسخه‌ی زک برای این فیلم را در سال ۲۰۲۱ عرضه کنیم. این اتفاق هرگز روی نمی‌داد اگر تلاش‌های بی‌وقفه‌ی اعضای شبکه و استودیو برادران وارنر نبود.»

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که وارنرها برای تکمیل کردن کات اسنایدر بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار هزینه‌ خواهد کرد. استودیو در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی کات قبلی خرج کرده بود. انتظار می‌رود کات اسنایدر به صورت یک فیلم چهار اپیزودی یا یک سریال چند بخشی منتشر شود. اسنایدر برای موسیقی متن فیلم و جلوه‌های ویژه با اعضای قبلی فیلم همکاری خواهد کرد. اغلب بازیگران فیلم از جمله «جیسون موموآ» و «گل گدوت» هم‌صدا با هواداران از استودیو می‌خواستند که کات کارگردان فیلم را عرضه کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید