news-background
news-background

سریال‌های Knightfall و Project Blue Book کنسل شدند

شبکه‌ی History سریال درام «پروژه‌ی کتاب آبی» (دانلود سریال Project Blue Book با لینک مستقیم) با بازی «ایدن گیلن» را کنسل اعلام کرد. فصل دوم این سریال ۲۴ مارس در حالی به پایان رسید که «دکتر آلن هاینک» با بازی گیلن در جستجوی همکارش «مایکل کوئین» با بازی «مایکل مالارکی» بود. اما History اعلام کرد که ادامه‌ی داستان تولید نخواهد شد. تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«دیوید اولیری» خالق این سریال بود و در کنار «شان جابلونسکی»، «جکی لوین» و «بری جاسن» تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه نیز بود. داستان سریال از تجارب شخصی «دکتر جی. آلن هاینک» الهام گرفته شده بود، استاد دانشگاهی که از سوی نیروی هوایی ایالات متحده انتخاب شد تا عملیات «پروژه‌ی کتاب آبی» را هدایت کند. فصل دوم در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شد و تحقیقات دکتر هاینک و کاپیتان کوئین برای یافتن حقیقت هزاران مورد شئ پرنده‌ی ناشناخته (UFO) و تأثیر آن‌ها بر فعالیت‌های نظامی و تکنولوژی را روایت می‌کرد.

در ابتدای فصل دوم به دو مورد از معروف‌ترین اشیاء پرنده‌ی ناشناخته در تاریخ ایالات متحده می‌پرداخت: رزول، نیومکزیکو جایی که یک کشاورز ادعا کرد بقایای مرموزی که به نظر می‌رسید متعلق به یک شئ پرنده است را یافته و «منطقه‌ی ۵۱» مکانی دولتی در نوادا که گفته می‌شود انواع حوادث فراطبیعی و مرتبط با اشیاء پرنده‌ی ناشناخته در آن محافظت می‌شود. «نیل مک‌دونا»، «مایکل هارنی»، و «لورا منل» دیگر بازیگران سریال بودند.

شبکه‌ی History اعلام کرد که فصل سوم سریال «نایت‌فال» (دانلود سریال Knightfall با لینک مستقیم) را هم به تولید نخواهد رساند. فصل دوم این سریال در ماه می گذشته روی ایر رفته و پایان یافته بود. «مارک همیل» ستاره‌ی «جنگ ستارگان» نیز در این سریال نقش‌آفرینی کرد و به سال‌های قرون وسطا و عصر شوالیه‌های تمپلار رفت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید