news-background
news-background

سریال Deputy فاکس پس از یک فصل کنسل شد

شبکه‌ی فاکس اعلام کرد که فصل دوم سریال درام پلیسی «معاون» (دانلود سریال Deputy با لینک مستقیم) با بازی «استیون دورف» را تولید نمی‌کند. شبکه‌های ماهواره‌ای آمریکا معمولاً صبر می‌کنند تا اپیزودهای آزمایشی سریال‌های جدید به دست‌شان برسد و سپس در مورد تمدید یا کنسل شدن قرارداد سریال‌های در حال پخش خود تصمیم بگیرند، اما امسال هالیوود در شرایط بی‌سابقه‌ای به سر می‌برد و هیچ اپیزود آزمایشی سریال جدیدی در حال فیلمبرداری نیست.

فاکس پیش‌تر سریال «تقریباً خانواده» (Almost Family) را هم پس از یک فصل کنسل کرده بود. سریال «معاون» به نویسندگی «ویل بیل» و کارگردانی «دیوید آیر»، اخیراً پخش ۱۳ اپیزودی خود را به اتمام رسانده است. این مجموعه در فصل جاری تلویزیونی پس از «تقریباً خانواده» دومین سریال کم‌بیننده‌ی فاکس بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

از میان دیگر عناوین جدید فاکس، تاکنون سریال انیمیشن کمدی «زنده باد خانواده‌ی هارت‌» (Bless the Harts) برای فصل جدید تأیید شده و سریال‌های «۹-۱-۱: تک ستاره» (9-1-1: Lone Star)، «پسر زیاده‌رو» (Prodigal Son) و «دانکنویل‌» (Duncanville) در شرایط مساعدی به سر می‌برند.

«معاون» سال گذشته با قراردادی گران‌قیمت سفارش ساخت گرفته بود. در این سریال دورف نقش مأمور قانون نسل-پنجمی را بازی می‌کند که بیشتر تمایل دارد افراد شرور را ساقط کند تا اینکه بخواهد از در مذاکراه با آن‌ها وارد رابطه شود. «یارا مارتینز»، «برایان ون هولت»، «سیه‌نا گوینز»، «بکس تیلور-کلاوس»، «شین پل مک‌گی» و «مارک موزس» دیگر بازیگران این سریال بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید