news-background
news-background

ترور نوآح و دیگر مجریان شوهای شبانه در روزهای قرنطینه به برنامه‌سازی ادامه می‌دهند

از روز دوشنبه این هفته، «شوی فاصله‌گیری اجتماعی روزانه» (The Daily Social Distancing Show) به تهیه‌کنندگی «ترور نوآح» و گروه سازنده‌ی «شوی روزانه» (دانلود سریال The Daily Show با لینک مستقیم) از شبکه‌ی Comedy Central روی ایر خواهد رفت. عوامل سریال همگی از راه دور در تولید این سریال مشارکت می‌کنند.

به دنبال توقف تولید تمامی تاک-شوهای شبانه در پایان هفته‌ی گذشته با شیوع ویروس کووید-۱۹، مجریان و سازندگان آن‌ها یک به یک با ارسال ویدیوهایی از درون خانه‌های‌شان سعی کردند مونولوگ‌های همیشگی خود را اجرا کنند. ویدیوهای «استیون کولبر» و «جیمی فالن» قرار است با در ابتدای اپیزودهای تکراری شب‌های گذشته روی ایر برود.

پروژه‌ی «شوی فاصله‌گیری اجتماعی روزانه» چهارشنبه گذشته راه‌اندازی شد، چند روز پس از آنکه کولبر، فالن و «جیمی کیمل» شروع به انتشار ویدیوهای خود به صورت روزانه شدند. از آن روز تاکنون شوی نوآح در کانال‌های اجتماعی برنامه منتشر می‌شود. این ویدیوها شامل تصاویر، گرافیک‌ها و ویدیوهای کوتاه بسیاری می‌شود که سازندگان برای تدوین آن وقت زیادی صرف کرده‌اند. این ویدیوها از نظر آماری موفق بوده و هر اپیزود آن در ۲۴ ساعت بیش از ۳ میلیون بیننده را تنها در یوتیوب جذب کرده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اکنون «شوی روزانه» که پربیننده‌ترین تاک-شوی شبانه در میان مخاطبین ۱۸ تا ۳۴ ساله بود، به اولین برنامه‌ی گفتگو-محور شبانه‌ای تبدیل می‌شود که از بند تکرار رها می‌شود و اپیزودهای جدیدی منتشر می‌کند. این سریال در صفحات اجتماعی برنامه در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود دیگر شوهای شبانه نیز همین مسیر را دنبال کنند، هرچند که مدت آن‌ها برخلاف «شوی روزانه» بیش از ۳۰ دقیقه است و از این رو کار بیشتری می‌طلبد.

نسخه‌های دیجیتال «شوی فاصله‌گیری اجتماعی روزانه» بدون تبلیغات بین ۱۲ تا ۱۸ دقیقه‌اند بنابراین رساندن مدت آن‌ها به ۲۰ و چند دقیقه چندان کار سختی نیست. این سریال مصاحبه با سلبریتی‌ها و اجرای مونولوگ را هم در طول سه شب آزموده است. در طول این سه شب، «شوی روزانه» به مسائلی چون بسته شدن مرزهای آمریکا و وضعیت کشور ایتالیا پرداخت. نوآح هفته‌ی گذشته با ارسال ویدیوهایی در حال آواز خواندن روی بالکن و نظافت منزل وضعیت خود در قرنطینه‌ی خانگی را به مخاطبینش نشان داده بود. «ترور نوآح» نویسنده، تهیه‌کننده و مجری «شوی روزانه با ترور نوآح» است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید