news-background
news-background

سریال Chicago Fire و Law & Order: SVU تا سه فصل دیگر ادامه پیدا می‌کند

شبکه‌ی NBC شب گذشته اعلام کرد که تمامی سه سریال «شیکاگو» را تا سه فصل دیگر ادامه خواهد داد. سریال پرچمدار «شیکاگو فایر» (دانلود سریال Chicago Fire با لینک مستقیم) تا فصل یازدهم، «شیکاگو پی.‌دی» (Chicago P.D.) تا فصل دهم، و «شیکاگو مد» (Chicago Med) تا فصل هشتم تمدید شده‌اند. تولید فصل‌های جدید این سریال‌ها به واسطه‌ی قرارداد «دیک وولف» با یونیورسال تله‌ویژن صورت می‌گیرد که در ضمن شامل فصل‌های جدید «نظم و قانون: اس‌وی‌یو» (Law & Order: SVU) هم می‌شود.

چهار سریال وولف به «نیو آمستردام» (New Amsterdam) درام پزشکی دیگر NBC می‌پیوندد که به تازگی تولید سه فصل جدید آن تأیید شده و «ما همینیم» (This Is Us) که اولین سال قرارداد سه‌ ساله‌اش با شبکه را پشت سر می‌گذارد می‌پیوندد. این سریال‌ها پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی NBC در شبکه‌های کابلی و سرویس‌های دیجیتال است. از این پنج سریال، چهار عنوان در استودیوی یونیورسال تی‌وی به تولید رسیده‌اند. سه سریال مجموعه‌ی «شیکاگو» در شبکه‌های کابلی پربیننده‌تر از «نیو آمستردام» بوده است.

سه سریال درام «شیکاگو» تا این مقطع از سال جاری میلادی بر شب‌های چهارشنبه حکمرانی‌ کرده‌اند. هر سه عنوان در میان هفت سریال درام پربیننده‌ی شبکه قرار دارند و نسبت به فصل‌های گذشته در آمار بیننده رشد داشته‌اند. «شیکاگو مد» ۱۱ میلیون بیننده، «شیکاگو فایر» ۱۱.۴ میلیون بیننده و «شیکاگو پی.‌دی.» ۱۱ میلیون بیننده را به صورت میانگین جذب می‌کنند.

«پل تلگدی» مدیر ان‌بی‌سی اینترتینمنت می‌گوید: «دیک وولف بارها و بارها ثابت کرده است که سریال‌هایی می‌سازد که مخاطبین دوست دارند. بسیار خرسند، هیجان‌زده و مفتخریم که بخشی از قرارداد بزرگ با «وولف اینترتینمنت» هستیم. مخاطبین وفادار شبکه خواهند دید که سریال‌های محبوب‌شان تا سه سال آینده ادامه پیدا می‌کند.» به دنبال این تمدید قراردادهای طولانی مدت، اکنون سازندگان سه سریال «شیکاگو» باید به مذاکره با عوامل خود بپردازند.

اما سریال «نظم و قانون: اس‌وی‌یو» با دریافت چراغ سبز برای تولید تا فصل بیست و یکم تاریخ‌سازی کرد و به طولانی‌ترین سریال لایو‌-اکشن تلویزیون در ساعات پربیننده تبدیل شد. شبکه‌ی NBC اعلام کرده است که فصل ۲۲، ۲۳ و ۲۴ این سریال با بازی «ماریشکا هارگیتی» را به تولید می‌رساند تا رکورد سریال‌های «نظم و قانون» (Law & Order) که در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰ و «دود اسلحه» (Gunsmoke) که در سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ روی ایر رفتند شکسته شود.

به این ترتیب شخصیت «ستوان بنسون» با بازی هارگیتی نیز رکورد طولانی‌ترین حضور یک شخصیت در سریال‌های لایو-اکشن ساعات پربیننده را از آن خود می‌کند. هارگیتی هنوز برای بازگشت به سریال قراردادی به امضاء نرسانده اما در مصاحبه‌هایش گفته است که به نقش خود متعهد می‌ماند.

«نظم و قانون: اس‌وی‌یو» در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد و مخاطبین از طریق شبکه‌های NBC و USA بیش از ۱۵۰ میلیارد ساعت از آن را به تماشا نشستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید