news-background
news-background

«تام هیدلستون» در سریال سیاسی White Stork نت‌فلیکس بازی می‌کند

«تام هیدلستون» در سریال تریلر سیاسی «لک‌لک سفید» (White Stork) نت‌فلیکس نقش اول را بازی می‌کند. این درام بریتانیایی توسط استودیوی الون تولید می‌شود که تاکنون سریال پربیننده‌ی «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) را برای شبکه ساخته است.

نت‌فلیکس سفارش ساخت ۱۰ اپیزود را برای «لک‌لک سفید» صادر کرده و نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را به «کریستفر دانلوپ» و کارگردانی‌اش را به «کریستوفر نایهولم» (Taboo) سپرده است.

برای دسترسی به تازه‌ترین اخبار سینمای جهان با ۳۰نما همراه شوید.

داستان سریال در مورد «جیمز کوپر» با بازی هیدلستون است که وقتی برای کسب کرسی پارلمان رقابت می‌کند، «آشر میلان» برای آزمودن او فرستاده می‌شود. اما این زن به زودی اسرار خطرناک را کشف می‌کند که در گذشته‌های جیمز نهفته است. اسراری که می‌تواند همه‌چیز را از هم بپاشد، از شغل او گرفته تا خانواده و حتی افراد قدرتمند و بانفوذی که از کمپین او حمایت می‌کنند.

هیدلستون به خاطر بازی در مینی‌سریال بریتانیایی «مدیر شبانه» (دانلود سریال The Night Manager با لینک مستقیم) که در آمریکا از شبکه‌ی AMC پخش شد برنده‌ی گلدن گلوب شد و نامزدی امی را کسب کرد. او در حال فیلمبرداری سریال ابرقهرمانی «لوکی» (Loki) برای دیزنی+ است و بار دیگر نقشی که در «دنیای سینمایی مارول» ایفا کرد را تکرار می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید