news-background
news-background

اولین تریلر فصل دوم Altered Carbon با بازی «آنتونی مکی»

 

فصل دوم «کربن تغییریافته» (دانلود سریال Altered Carbon با لینک مستقیم) اواخر ماه فوریه از نت‌فلیکس پخش می‌شود، اما بازیگر جدیدی در نقش اول سریال بازی می‌کند و چهره‌های تازه‌ای به فصل دوم پیوسته‌اند. درام علمی-تخیلی پیچیده و جذاب نت‌فلیکس با «آنتونی مکی» در نقش «تاکشی کواکس» ادامه پیدا می‌کند و او جایگزین «جوئل کینمان» می‌شود که در فصل اول این نقش را ایفا کرد. «رنی گلدزبری» در نقش «کوئلکریست فالکونر» و «کریس کونر» در نقش «پو» از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل اول حاضر شده بودند.

در فصل جدید «سیمونه میسیک» در نقش «ترپ»، «دینا شیهابی» در نقش «دیگ ۳۰۱»، «توربن لابرشت» در نقش «سرهنگ کاررا» و «جیمز سایتو» در نقش «تاناسدا هیدکی» بازی می‌کنند. «کربن تغییریافته» از رمان‌های علمی-تخیلی کلاسیکی نوشته‌ی «ریچارد کی. مورگان» اقتباس می‌شود. داستان سریال در آینده می‌گذرد جایی که با تکنولوژی‌های جدید افراد می‌توانند چندین بار زندگی کنند و وقتی بدن فعلی‌ آن‌ها از کار افتاد به بدن میزبان دیگری منتقل شوند. به همین علت است که شخصیت کواکس با چند ظاهر در این سریال ظاهر می‌شود.

تماشای آنلاین فیلم و سریال.

تیزر با مونولوگ شخصیت مکی آغاز می‌شود. او می‌گوید: «این یک داستان روحی است. تکنولوژی بر مرگ غلبه پیدا کرده. بی‌پایان شدن آینده یعنی بی‌پایان شدن گذشته. ما از خود رد روح به جا می‌گذاریم. ارواحی که مثل سایه به ما چسبیده‌اند. اما اگر تعقیب‌شان کنی ممکن است به یکی از آن‌ها تبدیل شوی.»

فصل دوم «کربن تغییریافته» ۲۷ فوریه (۸ اسفند ماه ۱۳۹۸) از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را با ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۰۸

چ عجب ، خیلی منتظر بودم

نمایش اسپویل
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴

اخ اخ اخ چه شود

نمایش اسپویل