زمان مطالعه: ۲ دقیقه
نویسنده سریال Chernobyl ریبوت Pirates of the Caribbean را مینویسد
«تد الیوت» نویسندهی سابق چندگانهی «دزدان دریایی» هم برای توسعهی داستانی جدید استخدام شده است.
دیزنی برای توسعهی داستانی جدید برای «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean)، «تد الیوت» نویسندهی سابق چندگانه و «کرگ مازیل» نویسندهی مینیسریال «چرنوبیل» (Chernobyl) را به استخدام درآورده تا داستانی جدید برای «دزدان دریایی» روایت کنند.
این فیلم برای دمیدن جانی دوباره به چندگانهای طراحی شده که یکی از پرفروشترین مجموعه فیلم تاریخ بود و شخصیت دزد دریایی «جک اسپارو» را معرفی کرد. اما در سالهای اخیر این چندگانه با مشکلاتی مواجه شد و «جانی دپ» هم موفق نشد به آن کمکی کند.
استودیو در سال ۲۰۱۸ با استخدام «رت ریز» و «پل رونیک» به ریبوت چندگانه تمایل نشان داد، اما این دو در سال ۲۰۱۹ از پروژه جدا شدند و سرنوشت آن را در هالهای از ابهام قرار دادند. اکنون با اضافه شدن الیوت و مازین، «دزدان دریایی» وارد اولین مراحل توسعه شده و داستان مسیر خود را پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بازگشت اسپارو و یا دپ تأیید نشده است. انتظار میرود «جری بروکهایمر» بار دیگر کارگردانی فیلم را برعهده بگیرد.
الیوت سابقهی نویسندگی فیلم «نفرین مروارید سیاه» را در سال ۲۰۰۳ دارد و در نگارش فیلمنامهی دو قسمت دیگر از «دزدان دریایی» همکاری کرده است. مازین با نویسندگی فیلمهای کمدی «فیلم ترسناک» (Scary Movie) و «خماری» (The Hangover) به شهرت رسید اما این سریال «چرنوبیل» شبکهی HBO بود که افتخارات زیادی را برایش به ارمغان آورد.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
user74
user74
۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۳:۵۰
تازگی و طراوت اولیه «محتوای کرکتر و اجرای بازیگر» در طول سالهای اخیر از بین رفته. برای «من» که جذابیت نداره امروز! به نظرم از جهان the Caribbean باید استفاده بشه امّا با ارائه شخصیتهای نو و جذاب.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
levandino
levandino
۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸
اگه فکر میکنید یک مرد متهم شده به خشونت خانگی (بیگناه بودنش جای خود اسپیسی هم بیگناه بود ولی تبلیغات چه ها که نکرد) برای بازی در نقشی که خودش ساخته انتخاب میشه در اشتباهید دنیا دیگه در اون جهت که شخص ارزش داره نه حواشی شخص حرکت نمیکنه الان روبی رز میشه بازیگر بتمن و گند میزنه و ازش تعریف میشه بگذریم از این داستانا جانی دپ احتمال بازگشتش کمه چون حتی از دیزنی هم در حال شکایت هست و الان سنش به ریبوت نمیخوره و علاوه بر همه این نکات جدیدا چند ریبوت از یک دنباله موفق دیدید که شخصیت اولش مرد باشه یا اصلا یک مرد قوی توی داستان باشه؟ وجود مرد در رسانه داره تابو میشه اونم مردی که یک زن اتهام کتک کاری بهش زده پس فاتحه این فرنچایز یا دنباله رو بخوانید قراره که به قول دوستان انگلیسی زبان هایجک شه
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Corvine
Corvine
۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۷:۳۸
به نظر من johny dep تو نقش jack sparrow خیلی فوقالعاده عمل کرد در تمام سری این فیلم اگر johny dep برای فیلم جدید تایید نشه قطعا با واکنش های شدید طرفداران این سری که یکیش خودمم رو به رو میشن
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
REZA.D
REZA.D
۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۴۴
دزدان دریایی کارائیب یعنی دیوونه بازی های جک اسپارو
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Nimazz
Nimazz
۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۳
معمولا آثاری که با دفعه اول یک شخصیت محبوب رو معرفی میکنند ( منظورم آثار چندگانه بهم مربوط هست مانند مردان ایکس ، دزدان دریایی کارائیب و ... ) ، باید کل مجموعه را بصورت یک موفقیت در نظر گرفت . ولی شخصیت های خاص و دوست داشتنی هرگز تکرار شدنی نیستند حالا چه هیو جکمن باشه یا جانی دِپ یا هریسون فورد در ایندیانا جونز و ... نمونه خیلی خوبش فیلم مستقل " هان سولو " بود که بدون وجود هریسون با وجود کلی هزینه ، شکست تجاری خورد . جانی دپ واقعا به دزدان کارائیب روح دمیده بود هرچند هیچ کدوم از بقیه فیلم های سری مثل " مروارید سیاه " نتونستن بین اکشن و کمدی و شخصیت های جالب تعادل برقرار بکنند . به هر حال باید پذیرفت هالیوود یه صنعت هست و نه هنر و اصل پول دهی اساس هر صنعتی هست .
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ