news-background
news-background

کارگردان ریبوت Resident Evil: فیلم فوق‌العاده ترسناک خواهد بود

 

قسمت ششم و نهایی مجموعه فیلم‌های «رزیدنت ایول» (Resident Evil) در ژانویه سال ۲۰۱۷ منتشر شد اما در کمال تعجب فقط ۴ ماه بعد از انتشار قسمت نهایی اعلام شد که ریبوت دیگری از این مجموعه قرار است ساخته شود. در مجموعه فیلم‌های «رزیدنت ایول» (Resident Evil) شاهد حضور «میلا یوویچ» در نقش «آلیس» بودیم. همچنین همسر «میلا»، «پل دبلیو. اس. اندرسون» در اکثر پروژه‌ها به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان حضور داشت. همکاری «اندرسون» و «میلا» هرگز مورد توجه منتقدان قرار نگرفت، اما مجموعه فیلم‌های «رزیدنت ایول» (Resident Evil) به‌ اندازه کافی محبوب بودند و فیلم‌ها توانستند بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.

«یوهانس رابرتس» کارگردان فیلم «۴۷ متر پایین: خارج از قفس» (47 Meters Down: Uncaged) به‌طور رسمی به‌عنوان کارگردان این پروژه انتخاب‌شده است. او اخیراً برنامه‌هایی که برای این فیلم دارد را بازگو کرده و توضیح داده: «ما درحال‌ توسعه این پروژه هستیم. من به شرکت سازنده یک ایده دادم و آن‌ها دوستش داشتند. بنابراین، همین لحظه که ما در حال صحبت هستیم، مراحل ساخت فیلم آغاز شده است. من تمام‌ وقت خود را در دفتر کارم هستم. قرار است همه‌چیز عالی باشد. فیلم قرار است خیلی ترسناک باشد، فوق‌العاده ترسناک. همچنین فیلم را به ریشه‌های بازی اصلی بازمی‌گردانیم. فکر کنم در حال حاضر مجاز نیستم بیشتر از این حرف بزنم.»

شش قسمت قبلی از مجموعه فیلم‌های «رزیدنت ایول» (Resident Evil) همگی فیلم‌های اکشن و علمی-تخیلی‎ بودند که از بلاک‌باسترهای درجه B (فیلم‌های تجاری که با بودجهٔ پایین ساخته می‌شوند) الهام گرفته‌ شده بودند.  بنابراین بسیار معقول است که در ساخت ریبوت این فیلم تا آنجا که ممکن است از این نحوه‌ی ساخت فاصله بگیرند تا مشخص شود همه‌چیز نوآورانه خواهد بود. صحنه‌های وحشتناکی در بازی ویدیویی «رزیدنت ایول» (Resident Evil) وجود دارد که می‌توان در فیلم از آن‌ها استفاده کرد. این موضوع یکی از دلایلی است که نشان می‌دهد ریبوت «رزیدنت ایول» (Resident Evil) به‌عنوان یک فیلم ترسناک از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

کارنامه کاری «یوهانس رابرتس» و فیلم‌های ترسناکی که پیش از این کارگردانی کرده نشان می‌دهد که او گزینه مناسبی برای ساخت این ریبوت در ژانر ترسناک است. شاید «میلا یوویچ» از خبر ریبوت مجدد «رزیدنت ایول» (Resident Evil) خیلی خوشحال نباشد، اما اگر به‌خوبی ساخته شود، ممکن است به‌راحتی به بهترین فیلم این مجموعه تبدیل شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷

زیاد طرفدار فیلمهاش نبودم ، اما به نظر من وضع بازسازی رزیدنت اویل توی عالم بازی واقعا عالی بوده تا اینجا! ... بازسازی رزیدنت اویل یک و دو از روی نسخه های قدیمی چیزی فراتر از تصور من بود ... بخصوص رزیدنت اویل دو (نسخه ی بازسازی) که پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت و کلاس بالای این بازسازی حقیقتا مجذوبم کرد (البته برای من همون اوایل که رزیدنت اویل دو (نسخه قدیمی) اومده بود و با دو کاراکتر میشد بازی رو تموم کرد در زمان خودش در حد شاهکار بود) ... علاوه بر گرافیک فوق العاده و پرداخت پخته ی سینمایی شکل، توجه دقیق تر به ریزجزئیات ، افکت ها ، صدا ، فضاسازی های فوق العاده، داستان پرکشش و تنش و هیجان بالا این نسخه ی بازسازی رو برای من یکی در حد یک شاهکار بالا برد ... یعنی برای من طوری بود که در حد چند فیلم سینمایی ترسناک در همین ژانر واقعا لذت بردم ... امیدوارم سازندگان نسخه ی سینمایی بعد از اون سری قبلی به ریشه های جذابیت این سری بازی وفادار بمونن (قلبا خیلی دوست دارم نسخه ی سوم بازی رزیدنت اویل رو هم بازسازی کنن) و با اینکه بازسازی های سینمایی بازی ها تا الان چندان واسم جذاب نبوده اما واقعا امیدوارم فیلم خوبی بشه

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۶

فیلم های این کارگردان غالبا خیلی ضعیف هست! امیدوارم خراب نکنه!

نمایش اسپویل