news-background
news-background

Soul انیمیشن جدید کمپانی پیکسار برای سال ۲۰۲۰

در حالی که در آستانه اکران انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» قرار داریم، زمان آن رسیده که به پروژه‌های جدید کمپانی پیکسار فکر کنیم. کمپانی پیکسار و دیزنی امروز نام پروژه مشترک جدیدشان، «روح» (Soul) را منتشر کردند. این انیمیشن قرار است تابستان سال آینده اکران شود. انیمیشن «روح» که در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ به روی پرده سیما خواهد رفت.

به گفته توئیت مشترک دو استودیو پیکسار و دیزنی: «شما را به سفری خاطره انگیز از خیابان‌های نیویورک تا دنیای ستاره‌ها می‌برد تا در این راه جواب مهم‌ترین سوال‌های زندگی را به دست آورید.»

«پیت داکتر» کارگردان انیمیشن «درون و بیرون» (Inside Out) کارگردانی «روح» را بر عهده خواهد داشت و «دانا مورای» نیز به عنوان تهیه‌کنندگی مشارکت می‌کند. اطلاعات بیشتری از این انیمیشن در حال حاضر در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۳۴

خب انگار قراره بعد از فاجعه‌هایی مثل «ماشین‌ها 3» و «شگفت انگیزان 2» دوباره یه کار خوب دیگه - بعد از «درون بیرون» ساخته‌ی خود پیتر داکتر - از پیکسار ببینیم.

نمایش اسپویل
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۵۶

میدونی که پیکسار زیر مجموعه ی دیزنیه ؟؟؟؟ دیزنی کلا صاحت کل پیکسار و مارول استودیوز و لوکاس فیلم و ... هست ولی قبول دارم که ماشین ها 3 و شگفت اگیزان 2 خوب نبودن ولی نکته اینجاس که بد نبودن ! فقط به حدی که از سابقه ی دیزنی انتظار میرفت نبودن

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۳

به نظر بنده هم شگفت انگزیان دو بسیار بسیار ضعیف بود.

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹

این دیزنی داره با این سیاستای بدش میرینه تو اعصاب

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹

فک کنم اولین کسی باشی که فک میکنه شگفت انگیزان ۲ بد بود

نمایش اسپویل
۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۸

اگر دقت کنی، تو هر دوی این انیمیشن ها یه چیز مشترکی وجود داره.. عوض شدن قهرمان فیلم و تبدیل شدنش به یه زن. قشنگ مشخص بود که سیاست، سیاسته دیزنیه و نه پیکسار.

نمایش اسپویل