news-background
news-background

بازیگر نقش «تایوین لنیستر» به جمع معترضین فصل هشتم Game of Thrones پیوست: «گیج شده بودم»

«چارلز دنس» در چهار فصل از سریال نقش بزرگ خاندان لنیستر را بازی می‌کرد.

«چارلز دنس» در چهار فصل از سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) نقش «تایوین لنیستر»، پدر «سرسی» (لینا هیدی)، «جیمی» (نیکلای کاستر-والدو) و «تیریون» (پیتر دینکلج) را بازی می‌کرد. کلیپ واکنش او به اپیزودهای پایانی «بازی تاج‌وتخت» در برنامه‌ی «صبح به خیر بریتانیا» در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شد.

دنس در مورد سرانجام شخصیت‌ها در پایان سریال می‌گوید: «گیج شده بودم. سریال که به آخر رسید با خود فکر کردم: «بسیار خوب...» آریای کوچک که قصد ماجراجویی در ناکجا را دارد. جان بیچاره به شمال و آنسوی دیوار برگشته. آن هم از تیریون. کسانی که زنده مانده‌اند دور میز جمع شده‌اند و حتماً با خودشان می‌گویند: «الان باید چکار کنیم؟ یک فنجان چای برای خودمان بریزیم؟»»

دنس اولین بازیگر سریال نیست که نگاه مثبتی به فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» نداشته. «کانلث هیل» که نقش «واریس» را ایفا می‌کرد، در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود شخصیت او به حاشیه رانده شده و او را ناامید کرده است: «بسیار سرخورده شدم از اینکه صحنه‌ای برای آخرین رویارویی‌ام با [لیتل‌فینگر] وجود نداشت. سرخورده شدم از اینکه واکنش [واریس] به مرگ او که دشمن شخصیت من بود نمایش داده نشد. احساس من در مورد دو فصل اخیر چنین است، اینکه شخصیت من حالت جنبی پیدا کرده، اینکه آن‌ها بیشتر بر روی شخصیت‌های دیگر متمرکز شده‌اند. اشکالی ندارد. ذات سریال‌هایی که تعدد شخصیت دارند همین است. کمی ناراحت‌کننده بود. در مجموع سریالی با بازخوردهایی به شدت مثبت و درخشان بود اما به گمانم دو فصل اخیر به کام من خوش نیامده.»

دنس در حال حاضر برای فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) کنفرانس‌های مطبوعاتی برگزار می‌کند. او در این فیلم پرخرج استودیوی برادران وارنر که در تاریخ ۳۱ می اکران می‌شود، در کنار «ورا فارمیگا»، «کایل چندلر»، «میلی بابی براون» به ایفای نقش پرداخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴

برندون استارک که کلاغ 3 چشم شده و با اون همه قدرتی که داشت نمیتونست جلوی دنریس تارگریان رو بگیره که 1 میلیون رو آتش نزنه ؟؟! مسلما میتونست اما این کارو نکرد ! برای اینکه هدف برن این بود که پادشاه بشه! یادتون هست سانسا چه قدر احمق بود ؟ واقعا همچین کسی میتونه لیتل فینگر رو گول بزنه ؟در جواب نه نمیتونست ، چون همه ی اون اتفاقات لیتل فینگر رو برن به خواهرش گفته بود . برن اجازه نداد رابطه خوبی بین سانسا و دنریس برقرار بشه . یادتون هست که سانسا چقدر بد رفتار میکرد با دنریس ؟ چون برن تو گوشش کرده بود. برن اصرار داشت سم بهترین دوست جان اسنو بهش واقعیت رو بگه و به سم گفت الان وقتشه ! برن تمام اتفاقات رو برنامه ریزی کرده بود که 1 میلیون کشته بشه و به پادشاهی برسه . تیریون لنیستر هم در قسمت آخر به برن گفت : میدونم دلت نمیخاد پادشاه بشی ولی ... که برن در جواب گفت : خیال کردی این همه راه برای چی اومدم اینجا !!!! سانسا هم یه احمق به تمام معنا بود که ادای باهوشا رو درمی اورد .

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶

vgas... نمیدونم چرا منم با شما موافقم. (هرچند هیچ منطقی نداشت دو فصل آخر)[افتضاح بود]

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۲۳

نه ، من منطق درست نکردم . اتفاقا فصل 8 افتضاح بود . اینا فقط برداشت من بود و همین و بس . ممکن اینجور نباشه . فصل 8 اینقدر مسخره بود که من 8 تا فصل رو پاک کردم از هاردم !!!

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۱۴

آقا "مصطفی" شما اینها رو از کجات در میاری عزیز دل برادر؟ از کجا میدونی برن تو گوشش خونده؟ رفیقشی؟ از کجا میدونی برن خواسته پادشاه بشه؟ اون لرد وینترفل هم نمیخواست بشه... داری برای ضعف داستان فصل آخر منطق درست میکنی؟ قربان هیچ منطقی پشت فصل آخر نبود. هیچی. غیر از دوسه تا سکانس قشنگ که ربط به فصول قبل داشت (مصلاً آریا و رد لیدی، یا قضیه ی خواب دنریس) همه چی رو هوا و بدون منطق نوشته شده بود. دیگه برن رو الکی چرا گنده مکنی؟! ولش کن بره. تموم شد

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷

وقتی شخصیت فوق باهوشی مثل لیتل فینگر به اون شکل احمقانه میمیره وقتی واریس که تو فصل های قبل حتی از کوچک ترین موارد با خبر بود اون شکل احمق جلوه داده میشه. شما بگید این فصل خوب بود واقعا یا فصل قبلش؟؟؟ 55 روز فیلمبرداری برای نبرد شاه شب اون همه جلوه های ویژه خوب برای یک سریال معلومه به چشم نمیاد.... وقتی تیریون انقدر احمق جلوه داده میشه وقتی سانسای احمق که توی هر فصل یکبار به استارک ها خیانت کرده با یه سری دلیل احمقانه باهوش جلوه داده میشه این معلومه ضعف نویسندگی داستانه. بایدم همه ناراضی باشن

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۳۹

منطقش از یه انیمیشن سریالی دسته چندم هم کمتر بود همیشه، آشغالی بیش نبود، تموم شد رفت .

نمایش اسپویل
۹ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۱۸

??????

نمایش اسپویل
۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۳۱

دقیقا باهات موافقم. خیلی خیانت بزرگی کردن به سریال تو دو فصل آخر. آدم غمگین میشه و دلش میگیره که داستان به اون شاهکاری رو به این روز در آوردن

نمایش اسپویل