news-background
news-background

تریلر فصل پایانی Game Of Thrones رکورد جدیدی برای HBO به ثبت رساند

هواداران نزدیک به دو سال برای دیدن فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» (Game Of Thrones) انتظار کشیده‌اند، بنابراین تردیدی وجود نداشت که تریلر سریال پربیننده می‌شود. این تریلر نشان داد که مخاطبین برای این مجموعه مشتاق‌تر از هر زمان دیگری‌اند.

تریلر دو دقیقه‌ای فصل هشتم و پایانی سریال بلاکباستری که از کتاب‌های «جورج آر.آر. مارتین» اقتباس شده، در ۲۴ ساعت اولیه پس از انتشار در تاریخ ۵ مارس ۸۱ میلیون مرتبه مشاهده شد.

این آمار ۸۱ میلیونی، در میان تمامی سریال‌های شبکه‌ی HBO در پلتفورم‌هایی مانند یوتیوب و توئیتر تاکنون نظیر نداشت. رکورد پربیننده‌ترین تریلر این شبکه‌ی کابلی در ۲۴ ساعت نخست به تریلر فصل هفتم «بازی تاج‌وتخت» اختصاص داشت که تابستان ۲۰۱۷ تا ۶۱ میلیون مرتبه مشاهده شد.

این آمار در روزهای آینده به روز رسانی می‌شود، اما در حال حاضر این تریلر در یوتیوب بیش از ۳۷.۱ میلیون مشاهده را ثبت کرده است. با این حال، آپریل آینده با آغاز سریال باید منتظر رکوردشنکی‌های بیشتری نیز باشیم.

پربیننده‌ترین اپیزود آغازین تاریخ سریال با بازی «امیلیا کلارک»، «کیت هارینگتون»، «لینا هدی»‌ و «پیتر دینکلج»، به قسمت اول فصل هفتم (Dragonstone) مربوط می‌شود که در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۷ موفق به جذب ۱۰.۱۱ میلیون بیننده شد. پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ سریال هم قسمت پایانی فصل هفتم بود که در تاریخ ۲۷ آگوست آن سال ۱۲.۰۷ میلیون بیننده داشت.

فصل هشتم و پایانی «بازی تاج‌وتخت» در قالب شش اپیزود بیش از شصت دقیقه‌ای در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ (۱۴ آوریل ۲۰۱۹) از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود و انتظار می‌رود در چند اپیزود آن عظیم‌ترین صحنه‌ی نبرد تاریخ تلویزیون نظاره کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۴:۲۹

ممنونم که به روزترین اخبار سینمای جهان رو برامون می ذارید.تنها دلخوشی امثال من (آخه من یه معلول 98% جسمی هستم و فقط یه انگشت دستم حرکت داره) بعد از مطالعه تماشای فیلم و سریاله

نمایش اسپویل
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۳۳

هيچوقت فكر نميكردم يه روزي سريالي ساخته بشه كه دو سال براي ديدنش منتظر بمونم

نمایش اسپویل
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۳۹

WOW

نمایش اسپویل