news-background
news-background

آغازی بر پایان یک ماجراجویی؛ تاریخ پخش و تیزر جدید فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت»

   

شبکه‌ی HBO یکشنبه شب گذشته از تیزر جدید فصل هشتم سریال «بازی تاج‌وتخت» رونمایی کرد و سرانجام اعلام کرد که فصل پایانی در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۹ (یکشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۸) پخش خواهد شد. این تیزر نسبت به ویدیوی کوتاهی که شبکه در طول گلدن گلوب پخش کرد، نگاه دقیق‌تری می‌اندازد به حوادث فصل جدید.

اگرچه اطلاعاتی در مورد قسمت اول از فصل هشتم در دست نیست، اما هواداران خود را آماده‌ی دیدن اپیزودهایی حماسی می‌کنند که بنابر گفته‌ی سازندگان هریک بسیار طولانی‌تر از قسمت‌های قبلی‌اند. «دیوید ناتر» کارگردان سریال با اشاره به این نکته گفته بود: «اپیزودهای فصل هشتم همگی بیش از ۶۰ دقیقه‌اند. فقط می‌دانم که دقایق هر قسمت بیش از پیش است. من از پایان سریال کاملاً راضی هستم. به نظر من شورانرها کار بی‌نظیری صورت داده‌اند، و خواسته‌های هواداران را جامه‌ی عمل پوشانده‌اند، و در عین حال روایت درست را در پیش گرفته‌اند. من تضمین می‌کنم که لحظات غافلگیرکننده و بهت‌آور زیادی وجود خواهد داشت.»

«ریچارد پلپر» یکی از مسئولین شبکه‌ی HBO‌ نیز هفته‌ی گذشته پیرامون مقیاس سریال گفته بود: «دیدنی است. این بچه‌ها شش فیلم بلند ساخته‌اند. وقتی که آن‌ها را تماشا می‌کردم با خود فکر کردم که در حال دیدن یک فیلم هستم. آن‌ها می‌دانستند که انتظارات تا چه حد بالاست و از آن فراتر رفتند. تاکنون همه شش اپیزود را بدون گرافیک‌های رایانه‌ای دو مرتبه تماشا کرده‌ام و بهت‌زده شده‌ام.»

«کیت هارینگتون» هم هفته‌ی گذشته در مصاحبه با مجله‌ی GQ استرالیا در مورد پایان سریال گفت: «در پایان حال همگی خراب بود. نمی‌دانم گریه‌ی ما از غم پایان یافتن سریال بود یا به علت طاقت‌فرسا بودنش. نمی‌توانستیم بخوابیم. انگار جوری برنامه‌ریزی کرده بودند که تو را به ستوه آورند. یادم هست به پایان فیلمبرداری که نزدیک می‌شدیم همه می‌گفتند: «دیگر کافی است. سریال را دوست دارم، بهترین اتفاق زندگی من است و روزی دلم برایش تنگ می‌شود، اما برای من کافی است.»»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ دی ۱۳۹۷ ۰۵:۱۵

ممکنه اون پری که از دست مجسمه کتلین افتاد نماد کلاغ 3 چشم یا همون برن باشه اگه با این دید بریم جلو با چیز هایی که توی ادامه تیزر نشون داد ممکنه شاهد مرک برن توی فصل جدید به دست ادر ها باشیم البته همه این هاییی که گفتم حاصل ذهن مریض و آشفته خودمه :) شما زیاد جدی نگیرید با تشکر :))))

نمایش اسپویل
۲۵ دی ۱۳۹۷ ۰۳:۰۱

به نظرم برن در این صنحه قراره با شخصیت اصلیش وارد بشه چرا اون توی این صحنه نیست یعنی من کلا به این برن مشکوکم که ادر باشه!!

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۵۷

من که هیچ تیزری ندیدم تریلر هم بدن نمیبینم لعنت اودین بر هایپ کنندگان خداییش got تموم بشه چیکار کنیم!!!?

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۸:۲۳

سانسا چه ابهتی پیدا کرده در این فصل!!! مثه سرسی راه میره

نمایش اسپویل
۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷

ای بابا یعنی چی این تیزر HBO هم دیگه شورشو در آورده من که دیگه تا 25 فروردین هیچ خبر یا تیزر دیگه ای از گات نمیبینم

نمایش اسپویل
بیشتر