news-background
news-background

شبکه‌ی HBO تاریخ پخش فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» را دوشنبه آینده اعلام می‌کند

تا پخش فصل هشتم سریال «بازی تاج‌وتخت» چندماهی بیشتر باقی نمانده و هواداران تنها می‌دانند که اپیزودهای جدید فصل پایانی از یکشنبه شبی در ماه آپریل آغاز می‌شود. شبکه‌ی HBO که به خوبی نحوه‌ی بالا بردن تب دوستداران سریال‌هایش را بلد است، تأیید کرد که تاریخ پخش فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» را یکشنبه‌ی آینده پیش از آغاز پخش فصل سوم «کارآگاه واقعی» (True Detective) اعلام می‌کند. شبکه با به اشتراک گذاشتن تصویری طنزآمیز از پیام‌های «رئیس» این خبر را اعلام کرد.

به این ترتیب بیش از پیش به هیجان فصل سوم «کاراگاه واقعی» افزوده شد. شبکه‌ از قبل به مخاطبین وعده داده بود که پیش از پخش فصل سوم سریال اطلاعات و تریلر جدیدی عرضه و بینندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. اپیزود دوم فصل سوم «کارآگاه واقعی» بلافاصله پس از اپیزود اول پخش خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود که اطلاعات جدید در مورد «بازی تاج‌وتخت» در همان حوالی منتشر شود.

آغاز فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» رویدادی تلخ و شیرین خواهد بود، چرا که بینندگان باید با سریال محبوبی وداع کنند که از سال ۲۰۱۰ آغاز شده است. با این حال «ریچارد پلپلر» یکی از سران HBO ادعا می‌کند که مقیاس شش اپیزود پایانی سریال فراتر از انتظارات هواداران است. او در مصاحبه با «ورایتی» در مورد «دی. بی وایس» و «دیوید بنیاف» گفت: «دیدنی است. این بچه‌ها شش فیلم بلند ساخته‌اند. وقتی که آن‌ها را تماشا می‌کردم با خود فکر کردم که در حال دیدن یک فیلم هستم. آن‌ها می‌دانستند که انتظارات تا چه حد بالاست و از آن فراتر رفتند. تاکنون همه شش اپیزود را بدون گرافیک‌های رایانه‌ای دو مرتبه تماشا کرده‌ام و بهت‌زده شده‌ام.»

مجله‌ی «ونتی فر» پیش‌تر مدعی شد که هر یک از اپیزودهای فصل هشتم با بودجه‌ی ۱۵ میلیون دلاری به تولید رسیده، و این درحالی است که رقم مربوط به بودجه‌ی اپیزودهای فصل‌های گذشته ۱۰ میلیون دلار برآورد می‌شد. با این وجود، در گزارش‌های مختلف دیگری اعلام شد که بودجه‌ی هر فصل با توجه به اکشن‌هایش متغیر است. «دیوید ناتر» کارگردان سریال قبلاً تأیید کرده بود که تمامی اپیزودهای فصل هشتم بیش از ۶۰ دقیقه‌اند و این مسئله موجب شکل‌گیری وقایع غافلگیرکننده‌تر بیشتری خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۰۰:۰۳

د بیا دیگه لعنتی ..گیم اف ترونز بدنم‌کم شده

نمایش اسپویل