news-background
news-background

هر یک از قسمت‎های فصل هشتم «بازی تاج و تخت» حکم یک فیلم سینمایی را دارد

ششم ژانویه در حین پخش هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب پیش‌نمایشی از سریال «بازی تاج و تخت» منتشر شد، و این امر فرصتی را برای یکی از مدیران اجرایی شبکه HBO فراهم کرد تا بیش‌ازپیش هیجان در دل طرفداران این سریال ایجاد کند. «ریچارد پلپر»، مدیر اجرایی شبکه HBO، پس از مراسم گلدن گلوب در مورد اینکه چرا شش قسمت نهایی سریال «بازی تاج و تخت» ارزش انتظار دارد، صحبت کرد. «پلپر» در مصاحبه‌ای با سایت ورایتی گفت:

تهیه‌کنندگان اجرایی این فصل، «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» هر یک از قسمت‎ها را مانند یک فیلم سینمایی ساخته‎اند، واکنش من هنگامی‌که در حال تماشای هر یک از قسمت‎های فصل هشت بودم به‌گونه‌ای بود که در حال تماشای یک فیلم هستم.

آن‎ها می‎دانستند سطح انتظارات بالا خواهد بود، اما از سطح انتظارات نیز فراتر رفتند. من فصل هشت را دو بار بدون هیچ جلوه‎ی ویژه‎ای تماشا کردم و از نتیجه کار متحیر شدم. همه بینندگان وارد داستان و دنیایی جادویی خواهند شد.

طرفداران سریعاً پس از انتشار این خبر شور و اشتیاق خود را در فضای مجازی نشان دادند. یکی از طرفداران در پاسخ به این خبر در توییتر نوشت: «من در مورد فیلم‎هایی که قرار است امسال منتشر شود بسیار بیشتر از قبل هیجان‌زده هستم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۵۵

یکی به ما میگه بالاخره که فصل آخر سریالِ "بازی تاج و تخت" دقیقا کی میاد؟

نمایش اسپویل
۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷

<a href="/news/hbo-تاریخ-فصل-هشتم-بازی-تاج-و-تخت" target="_blank" rel="noopener nofollow">شبکه‌ی HBO تاریخ پخش فصل پایانی «بازی تاج‌وتخت» را دوشنبه آینده اعلام می‌کند</a>

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۰۶

من به شخصه که کتابهارو نخوندم. مشکلم اینجاست که این همه سال لذت بردیم ولی توی یه فصل اینجوری ضد حال خوردیم. اون قسمت کذایی یکی دوتا سونی نداشت، بلکه فاجعه بود. البته امیدوارم که فصل آخر خوب باشه. در ضمن این راجب یه سریال تعصب نداشته باشید. خیلیاشون گند زدن، از جمله بیگ بنگ، واکینگ دد (البته قسمت آخر نیم فصل عالی بود)، ومپایر و خیلیای دیگه

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۴۲

خب اینو که همه بعد از تموم شدن فصل هفتم فهمیدن، این خبر جدیدی نبود و اصلا سورپرایز کننده نبود چون از قبل مشخص بود

نمایش اسپویل
۲۰ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۱۴

خوب چه کاری بود تعداد قسمت ها رو زیاد میکردن

نمایش اسپویل
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۱۲

اینکه فصل هفت کمی افت داشت درسته البته باید این رو در نظر گرفت که تو این فصل جلوه های ویژه خیلی زیادتر از بقیه فصل ها بود که باعث شد به داستان کمی لطمه بزنه و اینکه بلایی که سر هابیت اومد سر این فصل اومد ارباب حلقه ها طوری انتظارات رو بالا برد که خیلیا به هابیت گفتن فیلم متوسط یا حتی بد که اینطور نبود درسته خیلی کمتر ا لوتر بود ولی خیلی خوب بود دقیقا فصل های قبل گات انقدر خوب بود که کمبود تو این فصل حس میشد و همه هم میگن چرا دنیریس زود رسید بهشون یه جا خوندم و برام منتقی اومد میگفت انقدر زمان زیادی گذشته بود که یخ قطرش طوری باشه که یه ارتش بشه از روش بگذره و اینگه صحنه رسیدن دنیریس یکی ازبهترین قسمت های کل سریال بود البته چند پله بعد از عروسی خونین چون مثل قسمت اخر بریکینگ بد بعد دیدن این قسمت یه تیکه از روح ادم میمیره

نمایش اسپویل
۲۲ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۲۲

فصل هفتم در مقایسه با استاندارد هایی که سریال پیش از آن به وجود آورده بود ، قابل قبول نبود . اصلاً نکته همینجاست که اگر همچین فصلی رو در یک سریال دیگر میدیدم میگفتم عجب شاهکاری اما در مورد GOT . . . هر چند باز هم نظرات میتونه متفاوت باشه و حتی بعضی فصل هفت رو به دلیل هیجان فوق العاده بالاش بهترین میدونن اما به شخصه وقتی با فصل ۶ و درامی که در اون فصل به نمایش گذاشته شد مقایسه اش میکنم ، حرفی برای گفتن نداشت .

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۱۲

سریال سوتی داشت و این شکی نیست ، ولی هنوز هم جذابیت خودشو داره حالا این که به جای سه قسمت تو راه حرکت کردن و به مقصد رسیدن رو گذاشتن تو چند دقیقه ، انقدر ها هم نکته منفی نیس که از ارزش سریال کم بشه خدا نکنه یه جو منفی رو یه چیزی بیوفته ، دیگه طرف نمیدونه چرا بده ، فقط میدونه بده !!! چن تا سوتی که تو فصل 7 دادن اونقدرا چیز مهمی نبود که بخوان گندش رو جمع کنن !!!

نمایش اسپویل
۲۱ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۷

فصل قبلی هیچ مشکلی نداشت فقط تعداد اپیزود هاش کم بود که باعث شد داستان سریع روایت بشه وقتی یه شاهکاری مثل Spoils of war تو یه فصل باشه بقیه قسمت ها آشغال هم باشن مهم نیست (که نبودن همه قسمت هاش قابل قبول بودن) شما نرو الکی با یه سری نقد مغز خودتو شست و شو بده اوناییکه که میگن بد بود نمیتونن لذت ببرن چون سریال دیگه از کتاب های منبع فاصله گرفته و اون کتاب ها برا اونا مقدسه این سریال تو فصل های ابتداییش هم تفاوت هاش رو با رمان های جورج مارتین داشت بیصبرانه منتظر فصل جدیدم و البته ناراحت چون فصل آخره

نمایش اسپویل
۲۰ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۵۹

بالاخره باید یه خورده قِر و فِر بیان که گند فصل قبل پاک کنن!

نمایش اسپویل