زمان مطالعه: ۲ دقیقه
خشم هواداران «پلنگ سیاه» به دنبال شکست این فیلم در گلدن گلوب
طرفداران فیلم «پلنگ سیاه»، پس از اینکه فیلم حماسهآفرین دنیای مارول حتی موفق به دریافت یک جایزه در مراسم گلدن گلوب نشد با عصبانیت نسبت به این امر واکنش نشان دادند. یکی از طرفداران فیلم «پلنگ سیاه» نوشت:
باورم نمیشود که 3 ساعت و 20 دقیقه در مقابل تلویزیون نشستم و شاهد آن بودم که فیلم «پلنگ سیاه» در تمام بخشهای مختلف گلدن گلوب شکست خورد.
فیلم «پلنگ سیاه» به کارگردانی «رایان کوگلر»، که به یکی از پرفروشترین فیلمهای تاریخ سینما تبدیل شد، در بخش بهترین فیلم درام یکی از پیشتازان دریافت جایزه در میان دیگر رقبا بود. درنهایت، فیلم «راپسودی بوهمی» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم درام شد. همچنین فیلم «پلنگ سیاه» برای آهنگ «همه ستارهها» از «کندریک لامار» در بخش بهترین ترانه اوریجینال نامزد شد، که نهایتاً موفق به دریافت این جایزه نیز نشد.
فیلم «پلنگ سیاه» پس از انتشار در ژانویه 2019، موفق شد در سراسر جهان بیش از 1 میلیارد دلار فروش کند و به یکی از پرفروشترین فیلمهای دنیای مارول تبدیل شد. یکی دیگر طرفداران در واکنش به پیروز شدن فیلم «راپسودی بوهمی» نوشت:
«راپسودی بوهمی» بهتر از فیلم «پلنگ سیاه» و «ستارهای متولد شدهاست» ...! به نظرم طرفداران «راپسودی بوهمی» باید اعتراف کنند که این فیلم خوب نبود، تنها نکته مثبت فیلم موسیقی و بازیگرانش بودند. من دیگر حرفی برای گفتن ندارم...
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
Sami_R
Sami_R
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۵۴
بابا گفته خشم هواداران ! باور کنید بعضی استنادشون اینه که چون 1 میلیارد فروش داشته باید جایزه رو میگرفته ! برای من نامزد شدنش تو بخش اصلی واقعا چیز عجیبی بوده مگرنه تو چنین ساختاری همین سال پیش سیاره میمون های " مت ریوز " رو داشتیم که چندین برابر ارزش سینمایی بیشتری از پلنگ سیاه داشته که همچین توجهی بهش نشده بود. بنظرم پلنگ سیاه فیلم خوبیه اما نه برای جشنواره های سینمایی که فیلم های نامزد شده ش نماد آثار ارزشمند اون سال سینمایی محسوب میشن . بنظرم در تاریخ ثابت شده که چقدر به سیاه پوست ها ظلم شده یا همجنسگرا ها هم حق زندگی دارن و نباید از جامعه طرد بشن، ولی اینکه اخیرا هر سال یک ویژگی بزرگ برای هر فیلمی در هر فستیوال های سینمایی شده اصلا خوب نیست . فکر کنم اگه "سزار" سیاره میمون ها قیامش بخاطر سیاه بودنش بود و همجنسگرا هم میزد ، صد در صد نامزد بخش اصلی سال پیش بود ! در صورتی که درون مایه فیلم بالاتر از همه این مسائل بود.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
Alireza.peiro
Alireza.peiro
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۳۱
هر موقع که دلیل نامزدی تون بخاطر گرایش جنسی و رنگ پوستتون نبود و برنده نشدین اونموقع شاکی شین
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
setina
setina
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۲۴
اولین باری که موقع دیدن یه فیلم خوابم گرفت موقع دیدن "پلنگ سیاه" بود. هر چند جلوه های ویژه خوبی داشت ولی کشش لازم رو نداشت به نظرم.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
ramtinak
ramtinak
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۲:۱۲
"پلنگ سیاه فیلم حماسه آفرین" خخخخخخ، پوکیدم، جوک جالبی بود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ
mohammad.t.gh
mohammad.t.gh
۱۸ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۰۹
هالیوودم دیگه داره میشه خالیوود
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ