زمان مطالعه: ۱ دقیقه
عکسهای جدید قسمت اول از فصل 15 سریال Grey’s Anatomy منتشر شد
سریال محبوب «Grey’s Anatomy» بار دیگر با فصل پانزدهم در روز 28 سپتامبر به خانهها خواهد آمد. در روز اول دو قسمت از این سریال با نامهای «With a Wonder and a Wild Desire» و «Broken Together» پخش خواهد شد. پس از تریلر، این بار دو عکس از این سریال منتشر شده است که در عکس اول «کیم ریور» که در نقش «تدی» حاضر میشود به همراه «الن پومپئو» و «گرگ گرمان» در نقشهای «مردیت گری» و «تام» دیده میشوند.
در این دو اپیزود جراحان بیمارستان یادگار گری اسلون در انتظار شغلهای جدیدشان هستند. «مگی» راز بزرگ «آملیا» را به دوش میکشد. همچنین ماه عسل «جو» و «الکس» طبق برنامهها پیش نمیرود.
دیدگاهها
مهمان
برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
mim.you
mim.you
۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸
این سریالو تا فصل ۶ دیده بودم، خدایی خیلی درام شاخی بود، ام بی سی پرشیا دوبله کرده بود. بعد خودم رفتم بیرون فصل ۷ و ۸ عشو گرفتم، هرچقدر میگذشت افتش بیشتر میشد. الآن ۱۵ تا فصل اومده ازش????. نصف بازیگرارم که انداختن بیرون.
۰
۰
برای امتیازدهی باید وارد شوید
پاسخ