news-background
news-background

عکس‌های جدید قسمت اول از فصل 15 سریال Grey’s Anatomy منتشر شد

سریال محبوب «Grey’s Anatomy» بار دیگر با فصل پانزدهم در روز 28 سپتامبر به خانه‌ها خواهد آمد. در روز اول دو قسمت از این سریال با نام‌های «With a Wonder and a Wild Desire» و «Broken Together» پخش خواهد شد. پس از تریلر، این بار دو عکس از این سریال منتشر شده است که در عکس اول «کیم ریور» که در نقش «تدی» حاضر می‌شود به همراه «الن پومپئو» و «گرگ گرمان» در نقش‌های «مردیت گری» و «تام» دیده می‌شوند. در این دو اپیزود جراحان بیمارستان یادگار گری اسلون در انتظار شغل‌های جدیدشان هستند. «مگی» راز بزرگ «آملیا» را به دوش می‌کشد. همچنین ماه عسل «جو» و «الکس» طبق برنامه‌ها پیش نمی‌رود.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸

این سریالو تا فصل ۶ دیده بودم، خدایی خیلی درام شاخی بود، ام بی سی پرشیا دوبله کرده بود. بعد خودم رفتم بیرون فصل ۷ و ۸ عشو گرفتم، هرچقدر میگذشت افتش بیشتر میشد. الآن ۱۵ تا فصل اومده ازش????. نصف بازیگرارم که انداختن بیرون.

نمایش اسپویل