news-background
news-background

«کاریزما کارپنتر» بازیگر سریال Buffy: وقتی باردار بودم «جاس ویدن» با من بدرفتاری کرد

«کاریزما کارپنتر» بازیگر سریال «بافی شکارچی خون‌آشام» (Buffy the Vampire Slayer) در اظهاراتی مشابه «ری فیشر» بازیگر نقش «سایبورگ» در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League)، با ارسال متن‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، «جاس ویدن» خالق سریال را به سوءاستفاده از نفوذش در حین فیلمبرداری متهم کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

کارپنتر در حین بازی در اسپین‌آف «انجل» (Angel) باردار بوده و به گفته‌ی او به همین علت به هدف ویدن تبدیل شده است. این بازیگر در ابتدا می‌نویسد:‌ «برای نزدیک به دو دهه، زبان به دهان گرفتم و تا امروز برای بعضی از اتفاقاتی که مرا آزار داد عذر خواستم. جاس ویدن در چندین مورد از قدرت و نفوذش در حین فیلمبرداری «بافی شکارچی خون آشام» و «انجل» سوءاستفاده کرد. این وقایع آزاددهنده موجب به وجود آمد صدمات جسمانی مزمنی شد که هنوز از آن‌ها رنج می‌برم. با قلبی آکنده از اندوه باید بگویم که در انزوا، گاهی به شکلی مخرب، طاقت آوردم.»

کارپنتر ویدن را متهم می‌کند که عقاید مذهبی او را تمسخر کرده، در جمع عوامل او را «چاق» خوانده، و اظهاراتی در مورد سقط جنین به زبان آورده. او می‌گوید:‌ «به شخصیت من حمله کرد، عقاید مذهبی مرا دست انداخت، تهمت خرابکاری در سریال به من زد، و فصل بعد به محض اینکه فرزندم را به دنیا آوردم مرا اخراج کرد.»

«ری فیشر» نیز در ماه‌های گذشته اتهامات مشابهی به ویدن زده و او را به «رفتار غیرحرفه‌ای» با برخورداری از حمایت تهیه‌کنندگان در حین فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های «لیگ عدالت» متهم کرده بود. کارپنتر در شبکه‌های اجتماعی از فیشر حمایت کرده است. «امبر بنسون» بازیگر دیگر سریال «بافی» نیز ادعای محیط مسموم فیلمبرداری را تأیید می‌کند.

علاوه بر این «سارا میشل گلار» ستاره‌ی سریال «بافی» به این اتهامات واکنش نشان داده و اگرچه رفتار ویدن را نکوهش نمی‌کند اما فاصله‌اش را با فیلمساز حفظ می‌کند و می‌گوید: «در کنار تمامی قربانیان بدرفتاری می‌ایستم و به کسانی که چنین رفتارهایی را افشا می‌کنند افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید