news-background
news-background

نقش «ری فیشر» در فیلم Flash به دنبال ادامه دادن انتقادات از مدیر دی‌سی حذف شد

 

فیشر اخیراً عهد کرد که تا زمانی که «والتر هامادا» رئیس «دی‌سی فیلمز» باشد با این کمپانی همکاری نمی‌کند.

 

«ری فیشر» در فیلم «فلش» (The Flash) برادران وارنر و دی‌سی نقش «سایبورگ» را بازی نمی‌کند. «رپ» گزارش داده است که نقش او در این فیلم حذف شده است. این فیلم پرخرج به کارگردانی «اندی موشتی» و بازی «ازرا میلر» در نقش «فلش» دارای دو شخصیت «بتمن» با بازی «بن افلک» و «مایکل کیتون» خواهد بود. در این گزارش آمده است که برای شخصیت «سایبورگ» بازیگر دیگر انتخاب نخواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گزارش حذف شخصیت «سایبورگ» از فیلم «فلش» یک هفته پس از انتقاد فیشر از «والتر هامادا» مدیر «دی‌سی فیلمز» صورت می‌گیرد. فیشر در توییتر خود نوشته بود: «والتر هامادا خطرناک‌ترین نوع از افراد حامی [رفتارهای مخرب] است. او با دروغ‌هایش، و بیانیه‌ی مأیوس‌کننده‌ی برادران وارنر در ۴ سپتامبر، کوشید مشکلات واقعی تحقیقات در مورد [فضای متشنج] فیلم «لیگ عدالت» را تقلیل دهد. من در هیچ‌یک از فیلم‌هایی او در تولیدشان مشارکت کند همکاری نمی‌کنم.»

برادران وارنر ۵ ژانویه اعلام کرد که قراداد هامادارا تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرده است. «توبی امریک» مدیر برادران وارنر پیکچرز می‌گوید هامادا «نه تنها در مورد دی‌سی و مجموعه‌ی داستان‌هایش مشتاق است، بلکه مدیری باملاحظه و به‌شدت بااستعداد و کاملاً به صرف وقت و دقت لازم برای فیلمسازی در این مقیاس است.»

فیشر در واکنش به تمدید قرارداد هامادا در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «این اعلامیه‌های ارتجاعی از سوی [برادران وارنر] عجیب است. همیشه فراموش کرده‌ام بگویم که «والتر هامادا» مستقیماً زیر نظر «جف جانز» و «توبی امریک» (در «شزم» (Shazam)) در حین فیلمبرداری‌های مجدد «لیگ عدالت» (Justice League) کار می‌کرد...»

آینده‌ی فیشر در نقش «سایبورگ» از ماه ژوئیه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، وقتی که این بازیگر «جاس ویدن» کارگردان فیلمبرداری مجدد صحنه‌های «لیگ عدالت» را به رفتار غیرحرفه‌ای متهم کرد. او ادعا کرد که «جف جانز» و «جان برگ» از رفتار ویدن حمایت کرده‌اند. ادعای فیشر سبب شد که وارنرمیدیا، کمپانی مادر برادران وارنر تحقیقاتش را در این زمینه آغاز کند. آن‌ها در ماه دسامبر اعلام کردند که «اقدامات جبران‌کننده» را در این خصوص صورت داده‌اند اما جزئیات دیگری از نحوه‌ی جبران فاش نشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ دی ۱۳۹۹ ۰۳:۵۸

به نظر من کلا از دنیای DC باید حذف بشه و یکی دیگه نقششو بازی کنه

نمایش اسپویل