news-background
news-background

کارگردان Deadpool 2: دنباله‌ی فیلم می‌تواند رده‌ی سنی پایین‌تری داشته باشد؛ «دووین جانسون»: «هابز اگر مست باشد ددپول را شکست می‌دهد»

فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) در میان آثار ابرقهرمانی شاید خونین‌ترین و غیراخلاقی‌ترین عنوان باشد اما با خریداری شدن استودیوی فاکس توسط دیزنی، این وضعیت ممکن است تغییر پیدا کند.

«دیوید لیچ» کارگردان «ددپول ۲» در مصاحبه با یاهو می‌گوید قسمت بعدی فیلم ممکن است درجه‌ی سنی پایین‌تر از بزرگسال (R) در «دنیای سینمایی مارول» داشته باشد: «این فیلم‌ها با رده‌ی سنی بزرگسال اکران شده بنابراین ممکن است مناسب برند «دنیای سینمایی مارول» نباشد اما نه فیلم لزوماً باید با این درجه ساخته شود و نه دیزنی لزوماً باید به تولید فیلم‌های PG-13 ادامه دهد. فکر می‌کنم با هم کنار خواهیم آمد.»

استودیوی مارول پس از ادغام فاکس قرن بیستم و دیزنی بار دیگر امکان تولید فیلم براساس شخصیت‌های «ددپول»، «چهار شگفت‌انگیز» و «اکس-من» را خواهد داشت. «کوین فایگی» مدیر استودیو مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی این فیلم‌ها را به تأیید رسانده اما لیچ می‌گوید وضعیت «ددپول» همچنان نامشخص است.

او توضیح می‌دهد:‌ «ابهامات بسیار زیادی در مورد «ددپول» در دنیای مارول وجود دارد اما من براساس بحث‌هایی که در این زمینه صورت گرفته فکر می‌کنم که آن‌ها در حال پیدا کردن راهی‌اند تا این شخصیت را وارد ماجرا کنند.»

تولید دنباله‌ی «ددپول» برای مخاطبین جوان‌تر کار چندان دشواری نباید باشد چرا که آن‌ها سال گذشته نسخه‌ی PG-13 «ددپول ۲» را با نام «روزی روزگاری ددپول» روی پرده بردند، اما بهرحال این اتفاق موجب نارضایتی هواداران بزرگسال خواهد شد.

لیچ می‌گوید عاشق چندگانه‌ی «ددپول» است و امیدوار است که برای کارگردانی قست‌های بعدی بازگردد و حتی می‌گوید ایده‌ی حضور شخصیت «بلید» با بازی «ماهرشالا علی» در کنار «ددپول» بسیار جذاب است چرا که هر دو مردانی شمشیرزن‌اند.

پس از اکران «ددپول ۲» در سال ۲۰۱۸ لیچ بر روی پروژه‌ی «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) با بازی «جیسون استاتهام» و «دووین جانسون» تمرکز کرد، فیلمی که شباهت‌هایی به آثار ابرقهرمانی دارد. لیچ می‌گوید:‌ «چندگانه‌ی «سریع و خشن» همیشه این ویژگی را داشته که با ایده‌های جدید مسیری متفاوت در پیش بگیرد. فکر می‌کنم نشانه‌هایی از فیلم‌های ابرقهرمانی در آن وجود دارد. فیلم‌های ابرقهرمانی جواب می‌دهد زیرا مردم دوست دارند [از واقعیت] بگریزند و سرگرم شوند و به قهرمانانی علاقه نشان می‌دهند که در زندگی واقعی جایی ندارند و اگر چندگانه‌ای این ویژگی را داشته باشد همین چندگانه است.»

در فیلم «هابز و شا» بازیگرانی مانند «رایان رینولدز» و «راب دلنی» حضوری کوتاه دارند و طنز مخصوص خود را وارد قصه می‌کنند. لیچ توضیح می‌دهد: «وقتی در مورد آن صحنه با [رایان] حرفل زدم به او گفتم: «ببین، صحنه‌ای در فیلم وجود دارد در مورد یک ویروس که کمی خشک است، تمایل داری نقشی کوتاه در آن بازی کنی، به تو خوش می‌گذرد.»  گفت که حتماً خواهد آمد. بنابراین از او خواستم گرد جادویی طنز خودش را در آن صحنه بپاشد.»

«دووین جانسون» تنها در چندگانه‌ی «سریع و خشن» با ستارگانی چون «وین دیزل» و «جیسون استاتهام» همکاری کرده و هرچند قرار است در فیلم جدید دی‌سی و برادران وارنر در نقش «بلک آدام» بازی کند، اما تاکنون با ابرقهرمانان برخوردی نداشته. او مدعی است که شخصیت «هابز» در مقابل «ددپول» پیروز خواهد شد.

جانسون در مصاحبه با MTV در واکنش به این پرسش که چه کسی پیروز نبرد میان «ددپول» و «هابز» خواهد شد می‌گوید: «اگر مشروبی در کار نباشد احتمالاً ددپول. اما اگر هابز مشروب نوشیده باشد باید طرف هابز را بگیرم. شاید هم ددپول برنده شود. او شخصیتی جسور است. مشروب تکیلا نیروی محرک است، مسئله این است. دست کم به نظر من.»

جانسون در فیلم «وضعیت قرمز» (Red Notice) به همراه «گل گدوت» و «رایان رینولدز» جلوی دوربین خواهد رفت. «هابز و شا» از هفته‌ی گذشته در سراسر دنیا به نمایش درآمده و در حال حاضر با ۶۰ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۴۳

به هیچ وجه راضی نیستم که رده سنی ددپول بیاد پایین. واقعا از معدود فیلم هایی هست که فقط باید بزرگسال باشه.

نمایش اسپویل