news-background
news-background

«چرنوبیل» در صدر فهرست اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیونی

پژوهشی جدید نشان داد که سریال «چرنوبیل» (Chernobyl) شبکه‌ی HBO در صدر فهرست اعتیادآورترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ قرار می‌گیرد. این مینی‌سریال پنج اپیزودی که با همکاری شبکه‌ی Sky تولید شده، فاجعه‌ی هسته‌ای چرنوبیل در سال ۱۹۸۶ را بازگو می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پژوهش توسط «اندرز آنالیسس» صورت گرفته و ۲۰ سریال تلویزیونی که مخاطبین بریتانیایی بیشتر به از ابتدا تا انتها دیده‌اند را مشخص کرده. پس از «چرنوبیل»، درام جنایی و ایتالیایی «گومورا» (Gomorrah) و به دنبال آن «معماهای دکتر بلیک» (The Doctor Blake Mysteries) شبکه‌ی BBC One قرار گرفته است. کمدی-درام «وراثت» (Succession) برنده‌ی امی و تریلر «بادیگارد» (Bodyguard) نیز در میان ۱۰ سریال برتر دیده می‌شوند.

در این پژوهش علاوه بر این مشخص شده است که سریال «خسته شدم» (Sick of It) «کارل پیکینگتون» عنوانی است که مخاطبین بیشتر از ادامه دادنش صرف نظر می‌کنند. «پنی دردفول: شهر فرشتگان» (Penny Dreadful: City Of Angels) و «جنگجو» (Warrior) نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این داده‌ها از سریال‌هایی که در شبکه‌های کابلی بریتانیا از سال ۲۰۱۸ تاکنون پخش شده‌اند به دست آمده و دیده شدن آن‌ها تا ۲۸ روز پس از پخش ابتدایی محاسبه شده است. عناوین تلویزیونی نت‌فلیکس و آمازون در این پژوهش نادیده گرفته شده‌اند.

 

فهرست ۲۰ سریال اعتیادآور برای مخاطبین بریتانیایی:

  ۱. چرنوبیل (دانلود سریال Chernobyl با لینک مستقیم) ۲. گومورا (دانلود سریال Gomorrah با لینک مستقیم) ۳. معماهای دکتر بلیک (دانلود سریال The Doctor Blake Mysteries با لینک مستقیم) ۴. بادیگارد (دانلود سریال Bodyguard با لینک مستقیم) ۵. هاوایی فایو-او (دانلود سریال Hawaii Five-0 با لینک مستقیم) ۶. وراثت (دانلود سریال Succession با لینک مستقیم) ۷. اقدام نادرست (دانلود سریال Bad Move با لینک مستقیم) ۸. کوانتیکو (دانلود سریال Quantico با لینک مستقیم) ۹. در پوست من (دانلود سریال In My Skin با لینک مستقیم) ۱۰. بردباری (دانلود سریال Fortitude با لینک مستقیم) ۱۱. این کشور (دانلود سریال This Country با لینک مستقیم) ۱۲.  دکتر دکتر (دانلود سریال Doctor Doctor با لینک مستقیم) ۱۳. میلیاردها (دانلود سریال Billions با لینک مستقیم) ۱۴. میهن (دانلود سریال Homeland با لینک مستقیم) ۱۵. خط مأموریت (دانلود سریال Line of Duty با لینک مستقیم) ۱۶. دکتر مارتین (دانلود سریال Doc Martin با لینک مستقیم) ۱۷. فهرست سیاه (دانلود سریال The Blacklist با لینک مستقیم) ۱۸. دستگیری (دانلود سریال The Capture با لینک مستقیم) ۱۹. فراموش‌نشده (دانلود سریال Unforgotten با لینک مستقیم) ۲۰. کشتار لندن (دانلود سریال London Kills با لینک مستقیم)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۳

لینک شماره ٣ رو تصحيح بفرمائید.

نمایش اسپویل
۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸

به زودی قرار می‌گیره.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۰۵

دمتون گرم ولی فصل سه رو یادتون رفته آپلود کنید.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۲۸

آپلود شد.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۲

چه خبر خوبی :) چون من الان با بچه‌های پشتیبانی صحبت کردم و گفتم این سریال رو چطور درخواست بدم. خیلی برام عجیب بود که سایت، شماره سه لیست بهترین سریال‌ها از دید بریتانیایی‌ها رو نداره. برا همین درخواست دادمش و حقیقتش امیدی نداشتم با اون لیست هشتصد صفحه‌ای حالا حالاها به درخواست من رسیدگی بشه. ممنون بازم.

نمایش اسپویل
۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۲۶

در حال آپلود هست دوست عزیز.

نمایش اسپویل