news-background
news-background

«چارلی هانم» ستاره Sons of Anarchy در سریال Shantaram اپل بازی می‌کند

«چارلی هانم» ستاره‌ی سریال «فرزندان آنارشی» (Sons of Anarchy) با سریال درام «شانتارام» (Shantaram) شبکه‌ی اپل به تلویزیون بازمی‌گردد. این پروژه براساس رمان پرفروش «گرگوری دیوید رابرتس» ساخته می‌شود.

داستان «شانتارام» که با همکاری پارامونت به تولید می‌رسد، در استرالیا و هندوستان می‌گذرد. نویسندگی سریال به «اریک وارن سینگر» (American Hustle) سپرده شده تا ماجرای «لین» (هانم) را برای تلویزیون بازگو کند، مردی که از زندانی در استرالیا گریخته و در شهر شلوغ بمبئی گم می‌شود. سرنوشت میان او و دوستان و خویشانش جدایی انداخته اما در دنیای زیرزمینی هند زندگی تازه‌ی برای خود می‌جوید.

دو اپیزود ابتدایی این سریال ۱۰ اپیزودی توسط «جاستین کورزل» (Assassin's Creed) کارگردانی می‌شود. سینگر و کورزل به همراه «دیو اریکسون» شورانر سابق «از مردگان متحرک بترس»، «نیکل کلمنس»، «آندریا بارون» و «ریچارد شارکی» تهیه‌کنندگی سریال را هم برعهده خواهند گرفت. پاییز گذشته، کلمنس  به ریاست استودیوی پارامونت تلویژن درآمد و نقشی کلیدی در پیشرفت «شانتارام» داشت.

انتظار می‌رود فیلمبرداری سریال در استرالیا و هند از اکتبر آینده آغاز شود. کتاب منبع الهام سریال تا کنون در ۴۲ کشور و به ۳۹ زبان ترجمه شده و ۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. در سال ۲۰۰۴ استودیوی برادران وارنر به دنبال تولید اقتباسی سینمایی از این رمان با همکاری «جانی دپ» بود. دپ در ابتدا قصد داشت نقش اصلی را ایفا کند اما پروژه هیچ‌گاه پیشرفت نکرد.

هانم بریتانیایی که با نقش «جکسون تلر» در سریال درام محبوب «فرزندان آنارشی» شبکه‌ی FX نامی برای خود دست و پا کرد، در سال‌های اخیر در فیلم‌های «حاشیه‌ی اقیانوس آرام» (Pacific Rim)، «شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر»، «مرز سه‌گانه» و «پاپیون» نقش‌آفرینی کرده است. او هفته‌ی گذشته با فیلم «جانگل‌لند» (Jungleland) به کارگردانی «مکس وینکلر» به جشنواره‌ی فیلم تورنتو آمد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید