news-background
news-background

پوستر جدید «ایرلندی» و «پرندگان شکاری» منتشر شد

نت‌فلیکس از اولین پوستر رسمی فیلم «ایرلندی» (The Irishman) به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» رونمایی کرد. در این فیلم گانگستری که از کتاب غیرداستانی «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌زنی» نوشته‌ی «چارلز برنت» اقتباس می‌شود، «رابرت دنیرو» نقش «فرانک شیران» را بازی می‌کند، کلاهبردار و آدمکشی که در ناپدید شدن «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه‌ی کارگران دست داشت.

پوستر رسمی سه ستاره‌ی فیلم دنیرو، «ال پاچینو» و «جو پشی» را در کنار هم نشان می‌دهد. پشی برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ و فیلم «چوپان» (The Good Shepherd) در یک فیلم بزرگ سینمایی نقش‌آفرینی کرده است. سه بازیگر اصلی فیلم با کمک جلوه‌های پیشرفته‌ی بصری سه دهه جوان‌تر به نظر خواهند رسید و به جای اینکه بازیگری دیگر نقش دوران جوانی شیران را بازی کند، جلوه‌های ویژه دنیرو، پشی و پاچینو را به سال‌های گذشته می‌برد.

فیلم سه ساعته‌ی «ایرلندی» طولانی‌ترین فیلم اسکورسیزی است. علی‌رغم تلاش‌های نت‌فلیکس برای اکران گسترده‌ی فیلم، مذاکرات به نتیجه نرسید و «ایرلندی» مانند فیلم برنده‌ی اسکار «رما» به کارگردانی «آلفونسو کوارون» ابتدا به صورت محدود در چند سالن روی پرده می‌رود و سه هفته بعد از طریق نت‌فلیکس در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد.

«ایرلندی» که یکی از فیلم‌های مدعی اسکار نت‌فلیکس به شمار می‌آید از ۲۷ سپتامبر (۵ مهرماه ۱۳۹۸) برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم نیویورک اکران می‌شود، از ۱ نوامبر (۱۱ آبان ماه) در سراسر آمریکا به نمایش درمی‌آید و از ۲۷ نوامبر (۷ آذر ماه) روی شبکه‌ی نت‌فلیکس قرار می‌گیرد.

سه شنبه شب استودیوی برادران وارنر نیز پوستر جدید «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) با بازی «مارگو رابی» در نقش «هارلی کوئین» را منتشر کرد. در این فیلم «رزی پرز» در نقش «رنی مونتایا»، «ماری الیزابت وینستد» در نقش «هانترس»، «جورنی اسمالت-بل» در نقش «قناری سیاه»، و «الا جی باسکو» در نقش «کاساندرا کین» بازی می‌کنند. «یوان مک‌گرگور» نیز قرار است نقش شخصیت شرور «سیاه نقاب» را ایفا کند و «کریس مسینا» نقش «ویکتور زز/ژز».

کارگردانی این فیلم به «کتی یان» سپرده شده تا داستان همکاری شخصیت‌های «پرندگان شکاری» را در مقابل «سیاه نقاب» بازگو کند. اولین تیزر این فیلم پیش از اکران «آن: بخش دو» روی پرده رفت و به صورت رسمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر نشد. «پرندگان شکاری» ۷ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود. شخصیت هارلی با بازی رابی ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) در ریبوت «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» نیز بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید