news-background
news-background

واکنش «زندیا» به اختلاف سنی ۱۲ ساله‌اش با «جان دیوید واشینگتن» در فیلم Malcolm and Marie: «مردم فراموش می‌کنند بزرگ شده‌ام»

زندیا می‌گوید علت پدید آمدن چنین بحث‌هایی این است که تا پیش از این فیلم نقش دختران نوجوان را بازی می‌کرده.

 

فیلم «مالکم و ماری» (Malcolm and Marie) نت‌فلیکس که به زودی از نت‌فلیکس پخش خواهد شد، بهترین نقدهای دوران بازیگری «زندیا» و «جان دیوید واشینگتن» را رقم زده، اما از اختلاف سنی ۱۲ ساله میان زندیا ۲۴ ساله و واشینگتن ۳۶ نیز انتقاداتی شده است. زندیا می‌گوید علت به وجود آمدن این بحث‌ها این است که او پیش از این درام بیشتر نقش یک دختر نوجوان را بازی می‌کرده. او در مصاحبه با مجله‌ی «پیپل» می‌گوید مخاطبین باید به یاد داشته باشند که او در زندگی واقعی یک زن بزرگسال است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

زندیا می‌گوید: «مردم اغلب فراموش می‌کنند – البته قابل‌درک است چون از وقتی ۱۶ ساله بودم نقش شخصیت‌های ۱۶ ساله را بازی کرده‌ام – [اما] رشد کرده‌ام. می‌دانستم که وقتی رشد و تکامل پیدا کنم، در مقطعی باید نقش شخصیت‌هایی را بازی کنم که به سن خودم نزدیک‌اند.»

واشینگتن نیز پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» به این انتقادات واکنش نشان داده و گفته بود که نگران اختلاف سنی ۱۲ ساله‌اش با زندیا نبوده چون بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) «یک زن است.»

واشینگتن گفته بود: «در موردش نگران نبودم برای اینکه او یک زن است. مردم در فیلم خواهند دید که چقدر به زنانگی رسیده. او در صنعت فیلمسازی از من بیشتر تجربه دارد. من فقط هفت سال است که وارد شده‌ام. سابقه‌ی او طولانی‌تر است، بنابراین از او درس می‌گیرم. بازیگر تازه‌کار منم. بسیار به او متکی بوده‌ام.»

«مالکم و ماری» تابستان گذشته در حین پاندمی و به صورت مخفیانه ساخته شد و در ماه سپتامبر نت‌فلیکس با قراردادی ۳۰ میلیون دلاری امتیاز پخش آن را خریداری کرد. زندیا با این فیلم مدعی کسب اولین اسکار خودش است.

«مالکم و ماری» ۵ فوریه (۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۰۲

❤️❤️❤️

نمایش اسپویل