news-background
news-background

همبازی شدن ستارگان «هوملند» و «تئوری بیگ‌بنگ» در یک فیلم

«جیم پارسونز» و «کلر دینز» در یک درام خانوادگی به نام «کودکی مثل جیک»، نقش یک زن و شوهر را بازی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد یک کودک 4 ساله است که بیشتر به پوشیدن لباس عروس تمایل دارد تا لباس جی. آی. جو. قصۀ فیلم به نوشتۀ ورایتی، دقیقاً مناسب حال جامعه دلواپس آمریکاست، چرا که چهارشنبۀ گذشته دولت ترامپ دستور اوباما برای استفاده اختیاری تراجنسیتی از دستشویی‌ مدارس را لغو کرده بود.

این فیلم توسط «سایلاس هاوارد» یکی از معدود کارگردانان تراجنسیتی هالیوود که بیشتر با سریال «ترنس‌پرنت» شناخته می‌شود، به تولید می‌رسد. فیلمنامۀ این پروژه را نیز «دنیل پرل» بر اساس نمایشنامۀ خودش می‌نویسد. آن نمایشنامه در مورد یک زوج ساکن در بروکلین بود که سعی می‌کردند مهدکودکی مناسب برای فرزندشان بیابند.

این اولین حضور پارسونز در نقش اصلی یک فیلم خواهد بود. وی که با سریال کمدی «تئوری بیگ‌بنگ» شناخته می‌شود، سال گذشته بازی در نقش مکمل را در فیلم «هویت پنهان» تجربه کرد. پارسونز با همکاری «تاد اسپواک» کارگردان تئاتر، مسئولیت تهیۀ این فیلم را برعهده دارند.

علاقۀ هالیوود در چهار سال گذشته به تولید فیلم و سریال با محوریت کاراکترهای «ترنسجندر» به شدت افزایش یافته است. در سال 2016 فیلم «دختر دانمارکی» با بازی «ادی ردمین» نامزد دریافت چندین جایزۀ اسکار شد. «نارنجی همان سیاه است» نیز سریالی بود که از یک شخصیت تراجنسیتی استفاده می‌کرد.

 

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید