news-background
news-background

نویسنده سریال Better Call Saul: فصل پایانی نگاه بینندگان به Breaking Bad را تغییر می‌دهد

«پیتر گولد» یکی از نویسندگان «بهتر است با سال تماس بگیرید» (دانلود سریال Better Call Saul با لینک مستقیم) می‌گوید فصل پایانی سریال موجب می‌شود بینندگان نگاه متفاوتی نسبت به «برکینگ بد» (دانلود سریال Breaking Bad با لینک مستقیم) پیدا کنند. اسپین‌-آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» بر روی شخصیت «جیمی مک‌گیل» با بازی «باب اودنکرک» تمرکز می‌کند که با نام مستعار «سال گودمن» وکالت می‌کند و بعدها در رویدادهای «برکینگ بد» نقشی کلیدی دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

گولد که در حال نگارش فیلمنامه‌ی فصل پایانی این پیش‌درآمد تحسین‌شده است به تازگی در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» گفته است: «پس از تماشای «بهتر است با سال تماس بگیرید»، نگاه بسیار متفاوتی نسبت به «برکینگ بد» پیدا می‌کنید.»

او در مورد فصل ششم می‌گوید:‌ «فکر می‌کنم چیزهایی در مورد شخصیت‌های «برکینگ بد» می‌فهمیم که نمی‌دانستیم. چیزهایی در مورد حوادث «برکینگ بد» می‌فهمیم که نمی‌دانستیم. و چیزهایی در مورد سرنوشت بسیاری از شخصیت‌ها می‌فهمیم که ممکن است بعضی را غافلگیر کند یا قطعاً نگاه آنان را تغییر دهد.»

نویسنده‌ی سریال در مورد چالش‌های نویسندگی برای فصل پایانی سریالی که پیش‌درآمد یک سریال دیگر است می‌گوید: «[سناریو] مکعب روبیک بسیار پیچیده‌ای است زیرا ما می‌دانیم که این شخصیت‌ها کجا هستند و چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.»

علاوه بر «جیمی مک‌گیل»، شخصیت‌های دیگری چون «هنگ شریدر»، «گاس فرینگ»، «استیون گومز»، «ویکتور»، «تایروس کیت» و «مایک» در هر دو سریال حضور دارند.

گولد اضافه می‌کند: «محدودیت‌های بسیاری وجود دارد. موانع بسیاری وجود دارد. اما به نحوی لذتش در همین است که سعی کنی همه‌چیز را در کنار هم قرار دهی و کاری کنی که «بهتر است با سال تماس بگیرید» داستان مجزای خودش را در خودش داشته باشد.»

«برایان کرانستون» که نقش «والتر وایت» را در «برکینگ بد» بازی کرده اخیراً برای بازگشت به دنیای سریال در این پیش‌درآمد اظهار علاقه کرده است.

آخرین فصل از سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» قرار بود اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه‌ی AMC روی ایر برود اما پاندمی ویروس کرونا پخش آن را به تأخیر انداخت. این سریال برای پنجمین سال متوالی نامزد امی بهترین سریال درام است، با این حال «باب اودنکرک» امسال در بخش بازیگری نامزد دریافت امی نشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۹:۲۸

این عکسه رو یادم نمیاد مال کِی بود؟

نمایش اسپویل
۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۵

فک کنم s3e03

نمایش اسپویل