news-background
news-background

نت‌فلیکس فصل سوم You را می‌سازد

نت‌فلیکس سفارش ساخت فصل سوم سریال درام پربیننده‌ی «تو» (You) را در قالب ۱۰ اپیزود برای سال ۲۰۲۱ صادر کرد. فصل دوم «تو» به فاصله‌ی چند روز پس از انتشار، به پنجمین سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد، بنابراین تصمیم شبکه برای تولید فصل جدید غافلگیرکننده نبود. این سریال نفوذ قابل‌توجهی هم در شبکه‌های اجتماعی داشت و در اولین روز انتشار اپیزودهای جدید فصل دوم در توئیتر ترند جهانی شد.

«سارا گمبل» و «گرگ برلانتی» نویسندگان سریال برای فصل سوم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی بازخواهند گشت. گمبل در مقام شورانر هم فعالیت می‌کند. بازگشت «پن بجلی» و «ویکتوریا پدرتی» نیز در نقش‌های قبلی تأیید شده است.

«تو» به نویسندگی برلانتی و گمبل از کتاب‌های پرفروش «تو» نوشته‌ی «کارولاین کپنس» اقتباس شده است. در فصل دوم، «جو گلدبرگ» با بازی بجلی از نیویورک به لس آنجلس نقل مکان می‌کند تا از گذشته‌اش بگریزد و با هویتی تازه زندگی جدیدی آغاز کند. او دوباره عاشق زن دیگری به نام «لاو» با بازی پدرتی می‌شود و به نظر می‌رسد که تاریخ دوباره قرار است تکرار شود.

«تو» در سال ۲۰۱۸ ابتدا توسط شبکه‌ی لایف‌تایم سفارش ساخت گرفت. این شبکه قرارداد سازندگان را برای فصل دوم تمدید کرد اما عوامل سپس به نت‌فلیکس کوچ کردند. فصل دوم «تو» ۲۶ دسامبر (۵ دی ماه ۱۳۹۸) عرضه شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید