news-background
news-background

سریال The Last Kingdom کنسل شد؛ بازگشت Young Rock برای فصل دوم؛ تاریخ پخش فصل پایانی Supergirl

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل ششم سریال «آخرین قلمرو» (The Last Kingdom) را تولید نمی‌کند. این درام تاریخی که از رمان‌های پرفروش «برنارد کورن‌ول» اقتباس شده و ابتدا از بی‌بی‌سی روی ایر رفته، پس از شش سال به پایان می‌رسد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری فصل پنجم که متشکل از ۱۰ اپیزود است در مجارستان در حال انجام است تا ماجراجویی‌های «اوترد ببانبرگ» با بازی «الکساندر دریمون» را دنبال کند، جنگجویی که در قرن نهم و دهم انگلستان یک «ساکسون» زاده شده اما به عنوان یک «دین» رشد کرده. اوترد هم‌پیمان «شاه آلفرد وسکس» با بازی «دیوید داسن» می‌شود در حالی که پادشاه می‌کوشد تمامی قلمروهای پادشاهی انگلستان را علیه هجوم وایکینگ‌ها متحد کند. در فصل پنجم که از جلد نهم و دهم رمان‌ها اقتباس خواهد شد، اوترد متوجه می‌شود که سرنوشت او فراتر از ببنبرگ است و به آینده‌ی انگلستان گره خورده. او برای نائل شدن به تقدیرش باید با بزرگترین دشمنش مواجه شود و عظیم‌ترین قفدان را تاب آورد.

دیگر بازیگران فصل چهارم «امیلی کاکس»، «ایان هارت»، «الایزا باترورث»، «آرناس فداراویچیوس»، «مارک رولی»، «میلی بردی»، «تیموتی اینس»، «ایوا برتیستل»، «توبی رگبو»، «فین الیوت»، «روبی هارتلی» و «جیمز نورت‌کوت» و بسیاری دیگر بودند. «استیون بوچرد» خالق سریال «آخرین پادشاهی» است. نویسندگی فصل پنجم به «مارتا هیلیر» سپرده خواهد شد. فصل اول سریال توسط BBC Two تولید شد و با فصل دوم نت‌فلیکس هم در تهیه‌ی آن مشارکت کرد. فصل سوم و پس از آن توسط نت‌فلیکس ساخته شده است.

شبکه ان‌بی‌سی جمعه گذشته سفارش ساخت فصل دوم سریال «راک جوان» (Young Rock) را صادر کرد. این شبکه پیش‌تر سریال کمدی دیگرش «آقای شهردار» (Mr. Mayor) را برای فصل جدید تمدید کرده بود.

ان‌بی‌سی می‌گوید «راک جوان» دومین سریال پربیننده شبکه در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله است و اپیزود اول آن ۱۳.۴ میلیون بیننده داشته است. این شبکه علاوه بر این فاش می‌کند که سریال در طول ۶۰ روز ۳.۶ میلیون مرتبه در پلتفرم‌های دیجیتال دیده شده است.

سریال «راک جوان» بر روی بخش‌های مختلف زندگی «دووین جانسون» متمرکز است. از رشد در یک خانواده‌ی مستحکم تا ورود به عرصه‌ی کشتی و بازی در مسابقات فوتبال در دانشگاه میامی. سریال فراز و نشیب باورنکردنی زندگی جانسون را تا تبدیل شدن به شخصیتی که امروز دارد دنبال می‌کند. جانسون، «دنی گارسیا»، و «جف چانگ» از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

پنجشنبه هفته گذشته شبکه CW برنامه‌هایش برای پخش عناوین تلویزیونی فصل تابستان را اعلام کرد. فصل ششم و پایانی «سوپرگرل» (Supergirl) این شبکه ۲۴ آگست پخش خواهد شد و اپیزودهای جدید فصل پنجم «ریوردیل» (Riverdale) ۱۱ آگست روی ایر می‌رود. علاوه بر این فصل دوم سریال «استارگرل» (Stargirl) دی‌سی نیز ۱۰ آگست از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۰۳

دارن فصل 5 رو فیلم برداری می کنند و همون میشه فصل آخر نه اینکه کنسلش کنن سریالو?

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۴۶

قرار بوده ۶ فصل ساخته بشه و تو فصل ششم به پایان برسه ولی نتفلیکس اعلام کرده که دیگه فصل ۶ رو نمیسازه ، پس کنسل شده دیگه .

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰

من سه فصل اول آخرین قلمرو رو دیدم اینقدر بدم اومد که دیگه چهارمی رو ندیدم نمیدونستم که قراره ششمی هم در کار باشه خدا رو شکر که کنسل شد

نمایش اسپویل
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۳

چقدر بد سلیقه ای پس :)))))

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۳۰

من که کنسلش نکردم نت فلیکس کنسلش کرده

نمایش اسپویل
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۲۷

وقتی من این سریال رو پیدا کردم سه فصلش اومده بود

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۱۰

تازه بدت اومده 3 فصل دیدی ؟ ((

نمایش اسپویل
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۳۷

شما دوست ندارید کسی مجبورتون نکرده ببینید . اینکه از کنسل شدن یه سریال خوشحال بشید واقعا نشانه حماقته .

نمایش اسپویل