news-background
news-background

سریال‌هایی که در ماه آوریل ۲۰۱۹ منتظر دیدنشان هستیم

فصل بهار فرا رسیده و در ماه آوریل علاوه بر تکاپوی طبیعت شاهد تکاپوی برنامه‌سازان تلویزیونی هم هستیم. به «امی» نزدیک‌تر می‌شویم و این اتفاق تاثیرش را روی پخش سریال‌ها نشان می‌دهد. در حالی که سریال‌های مهم بسیاری داریم که فصل جدیدشان در این ماه پخش می‌شود، سریال‌های جالب توجه و پرامیدی هم داریم که در این ماه پخش خود را آغاز می‌کنند و در مواردی به دنبال جا انداختن نام خود در پچ‌پچ‌های فصل جوایزند.

در ابتدا مطابق ماه گذشته در این ماه هم لیستی از مورد انتظارترین سریال‌هایی که پخششان آغاز می‌شود را برایتان آماده کرده‌ایم. شاید تمامی این سریال‌ها خیلی محبوب نشوند و در ادامه‌ی سال آنچنان به بحث‌های تماشاگران راه نیابند، اما به هر حال قبل از انتشار، به صورت بالقوه احتمال ربودن دل تماشاگران را دارند. در انتها نیز می‌توانید لیستی از مهم‌ترین سریال‌های که فصل جدید آن‌ها در این ماه منتشر می‌شود را ببینید.

(اگر از برنامه‌ی پخش تلویزیونی عقب هستید، لیست ماه گذشته را در این لینک می‌توانید پیدا کنید.)

 

۱. منطقه‌ی گرگ و میش (The Twilight Zone)

شبکه: CBS تاریخ پخش: ۱ آوریل

این سریال به نوعی ریبوت سریال کلاسیک و فوق‌العاده پرطرفدار «منطقه‌ی گرگ و میش» تولید سال ۱۹۵۹ است. سریالی آنتولوژیک است (به این معنی که در هر قسمت یک داستان جدید تعریف می‌شود) که داستان‌هایی فانتزی و علمی-تخیلی تعریف می‌کند. ریبوت تازه که توسط جوردن پیل صورت گرفته، بازتعریف همان مفاهیم است با تکیه بر همان رمز و رازها اما با جزئیاتی جدید و داستان‌های مدرن که در زمان حال می‌گذرند. جوردن پیل خودش به عنوان راوی سریال حضور دارد و بازیگران این نسخه‌ی تازه لیستی بسیار جالب توجه را شامل می‌شود: کمیل نانجیانی، جان چو، ززی بیتس، سنا لاتان، کریس او داود، تریسی مرگن، ست روگن و ... این سریال پنجشنبه‌ها از شبکه‌ی CBS پخش می‌شود.

 

۲. مبارز (Warrior)

شبکه: Cinemax   تاریخ پخش: ۵ آوریل

با باز شدن پای اکشن‌های هنرهای رزمی به خانه‌ها با سریال «Into The Badland» از شبکه‌ی AMC، باید منتظر فرا رسیدن تعداد بیشتری از آن‌ها باشیم. حالا سریال اکشن جدید شبکه‌ی Cinemax، که داستانی از جرایم سازمان یافته در قرن نوزدهم میلادی را به تصویر می‌کشد، به خانه‌ها می‌آید. با تاکید بر جنبه‌ی تاریخیِ ماجرا، این سریال که جاستین لین و جاناتان تروپر سازندگان آن هستند، به قصد نمایش و به تصویر کشیدن حس و حالی از سال‌های ۱۸۰۰ محدوده‌ی شهر سن فرانسیسکو ساخته شده و درامی مملو از پروازهای زیبا و مبارزات جذاب است. و نکته‌ی جذاب آخر: این سریال بر اساس نوشته‌های اسطوره‌ی تکرارنشدنی هنرهای رزمی تاریخ نمایش بروس لی ساخته شده.

 

۳. سیاره ما (Our Planet)

شبکه: نت‌فلکیس   تاریخ پخش: ۵ آوریل

در  توصیف این سریال مستند گفته‌ می‌شود که جوابِ نتفلیکس است به مستند به «سیاره‌ی زمین» و «سیاره آبی» بی‌بی‌سی. تیم پشت آن، تیم سازنده‌ی همان مستندها است. باز هم مستندی با تصاویری حیرت‌انگیز، مدهوش کننده، عمیق و تفکربرانگیز. ویژگی مهم آن اینکه باز هم روایت سر دیوید اتنبورو بر روی مستند را داریم. ضمن آنکه به گفته‌ی منتقدان، سریال از قصد حس مسئولیت تماشاگران را نسبت به آینده زمین برمی‌انگیزد.

 

۴. Lazor Wulf

شبکه: Adult Swim   تاریخ پخش: ۷ آوریل

داستان ماجراجویی‌های یک گرگ که لیزری به پشتش بسته شده. یک سریال انیمیشن دیگر از شبکه‌ی ادالت سوییم سازنده‌ی سریال محبوب «ریک و مورتی». همین که این سریال انیمیشن است و تولید شبکه‌ی ادالت سوییم، خودش آن را مورد انتظار می‌کند. فضای سورئال جذاب آن، شخصیت‌های عجیب و غریب هم به کنار، دو ستاره بااستعداد موسیقی رپ وینس استیپل و DRAM در آن صداپیشگی می‌کنند. بدون شک مخاطبان انیمیشن‌های بزرگسالانه، باید آن را در نظر بگیرند.

 

۵. فاس/وردون (Fosse/Verdon)

شبکه: FX   تاریخ پخش: ۹ آوریل

مینی سریالی هشت قسمتی درباره‌ی کوریوگرافر باب فاس و رقصنده گوئن وردون. این سریال بیوگرافی که بر اساس کتابی به نام Fosse به قلم سم وسون ساخته شده، رابطه‌ی پر پیچ و خمِ خصوصی و حرفه‌ای این دو را به تصویر می‌کشد. نکته‌ی مهم درباره‌ی این سریال، بازی دو ستاره‌ی سینما در نقش‌های اصلی است. سم راکول در نقش فاس و میشله ویلیامز در نقش وردون بازی می‌کنند.

 

۶. کد (The Code)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۹ آوریل

سازندگان «نامحدود» (Limitess) و «FBI» یعنی کریگ سوینی و کریگ تورک این سریال را بری شبکه‌‎ی CBS ساخته‌اند. سریال بر ارتباط بین خدمت در نیروی تفنگداران دریایی و خدمت در مراجع قانونی تمرکز می‌کند. از ظواهر امر، این سریال درام دادگاهی، عصاره‌ای از همه‌ی چیزهای محبوب این شبکه به نظر می‌رسد. در این سریال دانا دیلینی و لوک میچل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

۷. خدا به این شلوغی برکت بدهد (Bless This Mess)

شبکه: ABC   تاریخ پخش: ۱۶ آوریل

سریالی به سازندگی لیک بل و رئیس سابق سریال «دختر جدید» (New Girl) الیزابت مریوتر است. کمدی موقعیتی است که داستان یک زوج را روایت می‌کند که زندگی در یک شهر بزرگ را با مزرعه‌ای در نبراسکا عوض می‌کنند. (شاید باور نکنید، اما اتفاقات طبق برنامه‌ریزی آن‌ها پیش نمی‌رود!) قسمت اول را مرویتر نوشته و بل کارگردانی کرده و خودش به همراه دکس شپرد، پم گریر و اد بیکلی جونیور در آن بازی کرده‌اند.

 

۸. رمی (Ramy)

شبکه: Hulu   تاریخ پخش: ۱۹ آوریل

در این سریال به عنوان جدیدترین عنوان در لیست کمدی‌های شبکه‌ی Hulu رمی یوسف در نقش مرد جوانی ظاهر می‌شود که در تلاش برای برقراری توازن در زندگی‌اش در محله‌ای در جرسی است و باید با انتظارات خانواده و جامعه دست و پنجه نرم کند. با نگاهی به تفات‌های مذهبی، سِنی و اجتماعی، سریال به گونه‌ای از کمدی دست می‌یابد که در زندگی روزمره به آن برمی‌خوریم. آری کچر، یکی از خالقان سریال شوی کارمایکل (The Carmichael Show) خالق این سریال است. سریال محصول استودیوی A24 است و جرود کارمایکل یکی از تهیه‌کنندگان آن است.

 

۹. جکِ جنتلمن (Gentleman Jack)

شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۲۰ آوریل

جدیدترین محصول بریتانیایی شبکه‌ی معظم HBO سریالی است با بازی سوران جونز در نقش یک شورشی واقعی قرن نوزدهم میلادی «آن لیستر». زنی که در آن زمانه، به صورت عمومی از خواسته‌اش مبتنی بر مالکیت زمین و ازدواج با زنی دیگر سخن گفت. داستانِ زندگی لیستر پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌های دیگری هم بازگو شده است. این سریال هشت قسمتی محصولی از خالق سریال موفق «دره‌ی شاد» (Happy Valley) سالی وین‌رایت است. که اشتیاق‌ها برای تماشای آن را بیشتر می‌کند.

 

۱۰. خط قرمز (The Red Line)

شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۲۸ آوریل

پیش از آغاز پخش سریال پنج قسمتی‌اش از نت‌فلیکس به اسم «وقتی آن‌ها ما را می‌بینند» (When They See Us) در ماه می، آوا دوورنی این مینی‌سریال را درباره‌ی جامعه‌ای که به دنبال سر و سامان دادن به وضعیت خود پس از یک تیراندازی توسط پلیس در شیکاگو است، تدارک دیده است. همراه او کیتلین پریش و اریکا وایز هم به عنوان خالق سریال نقش دارند. از بازیگران سریال نواه وایل، امایاتزی کورینیلدی و نوئل فیشر را می‌توان نام برد.

    در کنار این اسامی، سریال‌های مهمی هم وجود دارد که فصل جدیدِ آن‌ها در این ماه به روی آنتن می‌رود. در ادامه مهم‌ترینِ این عناوین را مرور می‌کنیم:  

شنل و خنجر (Marvel's Cloak & Dagger)

فصل دوم شبکه: Freeform   تاریخ پخش: ۴ آوریل  

ماجراهای دلهره‌آور سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina)

فصل دوم شبکه: Netflix   تاریخ پخش: ۵ آوریل  

کنه (The Tick)

فصل دوم شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش ۵ آوریل  

کشتنِ ایو (Killing Eve)

فصل دوم شبکه: BBC America   تاریخ پخش: ۷ آوریل  

شیکاگو (The Chi)

فصل دوم شبکه: Showtime   تاریخ پخش: ۷ آوریل  

بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

فصل هشتم شبکه: HBO   تاریخ پخش: ۱۴ آوریل  

قطعاتِ زندگی (Life in Pieces)

فصل چهارم شبکه: CBS   تاریخ پخش: ۱۸ آوریل  

بوش (Bosch)

فصل پنجم شبکه: Amazon Prime Video   تاریخ پخش: ۱۹ آوریل  

یکصد (The 100)

فصل ششم شبکه: The CW   تاریخ پخش: ۳۰ آوریل   شما برای کدام یک از این سریال‌ها اشتیاق دارید؟ آیا سریالی مهمی هست که در این لیست از قلم افتاده باشد؟ مانند همیشه نظراتتان را برایمان بنویسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۴۸

سریال animal kingdom با la casa de papel تا 2 و 3 ماه دیگه میاد

نمایش اسپویل
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ۰۰:۳۹

از ویچر خبری نشد که چه ماهی میاد؟

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ۲۰:۰۰

انتظار گیم اف ترونزمارو پیر کرد

نمایش اسپویل